مدل‌سازی هضم و کاربرد مواد مغذی در حیوانات مزرعه / Modelling Nutrient Digestion and Utilisation in Farm Animals

مدل‌سازی هضم و کاربرد مواد مغذی در حیوانات مزرعه Modelling Nutrient Digestion and Utilisation in Farm Animals

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : D. Sauvant, J. Van Milgen, P. Faverdin, N. Friggens
  • ناشر : Wageningen Academic Publishers
  • چاپ و سال / کشور: 2010
  • تعداد صفحه : 430
  • شابک / ISBN : 9789086861569

توضیحات

مدل‌سازی برای بیش از 30 سال، یک متد مهم برای یکپارچه‌سازی در یک روش انعطاف‌پذیر، جامع و به‌طور گسترده‌ای قابل اجرا، دانش پایه و مفاهیم بیولوژیکی درزمینه هضم و متابولیسم در دام‌های مزرعه می‌باشد.
هدف کتاب “مدل‌سازی هضم و کاربرد مواد مغذی در حیوانات مزرعه” ارائه اطلاعات به‌روز و گسترده در این حوزه می‌باشد. فصل‌های کتاب توسط تیم‌های پیشرو و پژوهشگران این رشته مطالعاتی که اغلب از اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا هستند؛ بازنویسی شده‌اند. پیشرفت قابل توجهی در موضوعات مرتبط با روش‌های مدل‌سازی، رفتار تغذیه، هضم و فرآیند‌های متابولیک در حیوانات نشخوارکننده و تک‌معده‌ای؛ صورت گرفته است. این پیشرفت، با ظهور یک پارادایم جدید در تغذیه حیوانات، که از این هدف تا پوشش نیازمندی‌های حیوانات برای شرح و پیش‌بینی پاسخ‌های حیوانات به رژیم غذایی حرکت کرده‌است (به‌عنوان مثال: بهره‌وری و کارآیی، تاثیر بر کیفیت محصولات، جنبه‌های زیست‌محیطی، بهداشت و رفاه) به‌روشنی شرح داده شده است.
این کتاب یک منبع ارزشمند از اطلاعات مفید برای محققان، متخصصان تغذیه، مشاوران و دانشجویان فارغ‌التحصیل می‌باشد که می‌خواهند اطلاعات به‌روز و مختصری از مدل‌سازی ریاضی اجراشده برروی حیوانات مزرعه داشته باشند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری