اندازه‌گیری‌ها و عدم قطعیت آنها / Measurements and their Uncertainties: A practical guide to modern error analysis

اندازه‌گیری‌ها و عدم قطعیت آنها Measurements and their Uncertainties: A practical guide to modern error analysis

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ifan Hughes, Thomas Hase
  • ناشر : Oxford University Press
  • چاپ و سال / کشور: 2010
  • تعداد صفحه : 160
  • شابک / ISBN : 9780199566334

توضیحات

راهنمای کاربردی “اندازه‌گیری‌ها و عدم قطعیت آنها” در درجه اول برای استفاده در آزمایشگاه‌های مقطع کارشناسی در علوم فیزیکی و مهندسی طراحی شده است و فرض بر عدم دانش قبلی آماری در خواننده می‌باشد.
این کتاب، مفاهیم ضروری را درجای مورد نیاز خود، به‌همراه نکات کلیدی شرح‌داده‌شده با نمونه‌های کار شده و تصاویر گرافیکی، معرفی می‌کند.
این کتاب در مقایسه با عملکردهای سنتی ریاضی، ترکیبی از رویکردهای مبتنی بر حساب دیفرانسیل و انتگرال و صفحه گسترده را مورد استفاده قرار می‌دهد. سرتاسر کتاب بر استراتژی‌های کاربردی تاکید دارد تا قابل استفاده در آزمایشگاه باشد.
در این کتاب آنالیز خطا در سطح قابل دسترسی برای فارغ‌التحصیلان دوره دبیرستان معرفی شده است و آن‌ها را به سطح پژوهش، هدایت می‌کند. محاسبه و تکثیر خطا ازطریق مجموعه‌ای از اصول کاربردی، جداول جستجو، رویکردهای متمایل به آنالیز کامپیوتری ارائه شده است و بسیاری ویژگی‌های دیگر که این کتاب را به منبعی سریع، آسان و کاربردی تبدیل کرده است.
کتاب “اندازه‌گیری‌ها و عدم قطعیت آنها” سرانجام با مبحثی از استراتژی‌های پیشرفته Fitting و یک معرفی تجزیه‌ وتحلیل بیضوی به اتمام می‌رسد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری