راهنمای برنامه‌نویسی OpenGL ES 3.0 / OpenGL ES 3.0 Programming Guide (2nd Edition)

راهنمای برنامه‌نویسی OpenGL ES 3.0 OpenGL ES 3.0 Programming Guide (2nd Edition)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Dan Ginsburg, Budirijanto Purnomo, Dave Shreiner, Aaftab Munshi
  • ناشر : Addison-Wesley Professional
  • چاپ و سال / کشور: 2014
  • تعداد صفحه : 560
  • شابک / ISBN : 9780321933881

توضیحات

نویسندگان در ویرایش دوم کتاب “راهنمای برنامه‌نویسی OpenGL ES 3.0” API و زبان سایه‌زنی را کاملا پوشش می‌دهند.
آن‌ها به‌دقت ویژگی‌های نرم‌افزار OpenGL ES 3.0، مانند نقشه‌برداری سایه،‌ نمونه‌سازی، سطوح رندر چندگانه، اشیا یکنواخت Buffer، تراکم بافت، برنامه‌های باینری و بازخورد‌ تبدیل را معرفی می‌کنند.
از طریق نمونه‌های کد مبتنی بر C قابل دانلود و دقیق، نحوه اجرا و دستور کار هر جنبه خط لوله گرافیکی را یاد خواهید گرفت. به‌صورت گام به گام، از تکنیک‌های مقدماتی تا نورپردازی پیشرفته برای هر پیکسل و سیستم‌های ذرات، حرکت خواهید کرد.
در تمام کتاب، نکته‌های به‌روزی را برای بهبود عملکرد، افزایش کارآمدی با API و سخت‌افزار و نفوذ کامل OpenGL ES 3.0 در طیف وسیعی از برنامه‌های کاربردی، پیدا خواهید کرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری