برنامه‌نویسی گرافیک 2D برای بازی‌ها / 2D Graphics Programming for Games

برنامه‌نویسی گرافیک 2D برای بازی‌ها 2D Graphics Programming for Games

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : John Pile Jr
  • ناشر : A K Peters/CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2013
  • تعداد صفحه : 240
  • شابک / ISBN : 9781466501898

توضیحات

موفقیت بازی‌‌های Angry Birds، Peggle و Fruit Ninja ثابت کرده است که تجربه‌های بازی سرگرم‌کننده و جذاب می‌تو‌اند در دو بعد خلق شوند. علاوه بر این، گرافیک‌های 2D، توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازند تا به‌سرعت ایده‌های طراحی خود را با استفاده از منابع کمتر از 3D، نمونه‌سازی کنند.
کتاب “برنامه‌نویسی گرافیک 2D برای بازی‌ها” یک منبع واحد جامع در زمینه خلق گرافیک‌های 2D که می‌توانند به‌آسانی برای هر یک از پلتفرم‌های بازی از جمله iOS، Android، Xbox 360 و Playstation قابل اجرا باشند را فراهم می‌کند. این کتاب نمونه‌هایی ارائه می‌دهد که نه فقط در بازی‌های ویدئویی بلکه از هنر و فیلم‌های انیمیشن نیز گرفته‌ شده‌اند و به برنامه‌نویسان جدید در یادگیری مفاهیم و تکنیک‌های مورد استفاده در تولید گرافیک‌های 2D جذاب، کمک می‌کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری