راهنمای برنامه‌نویسی بازی #C برای Unity 3D / C# Game Programming Cookbook for Unity 3D

راهنمای برنامه‌نویسی بازی #C برای Unity 3D C# Game Programming Cookbook for Unity 3D

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Jeff W. Murray
  • ناشر : A K Peters/CRC Press
  • چاپ و سال / کشور: 2014
  • تعداد صفحه : 458
  • شابک / ISBN : 9781466581401

توضیحات

کتاب “راهنمای برنامه‌نویسی بازی #C برای Unity 3D” یک چارچوب بسیار انعطاف‌پذیر برای خلق هر نوع بازی با اتصال قطعات در اسکریپت‌های مختلف را ارائه می‌دهد.
بیشتر اسکریپت‌ها در چارچوب بازی یا در سازه‌های منحصر به خود عمل می‌کنند. فناوری‌ها و مفاهیم مورد بحث در این کتاب به شما یک پایه محکم در توسعه بازی ارائه می‌دهد.
10 فصل اول کتاب چارچوب انعطاف‌پذیر و قابل استفاده مجدد را در #C راه‌اندازی می‌کنند و برای انواع بازی‌ها مناسب می‌باشند. این کتاب همچنین، اسکریپت‌نویسی عمومی، قابل استفاده مجدد و قابلیت‌های مشترک را شرح می‌دهند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری