پرورش دیوار زنده؛ ایجاد باغ عمودی / Grow a Living Wall: Create Vertical Gardens with Purpose: Pollinators – Herbs and Veggies – Aromatherapy – Many More

پرورش دیوار زنده؛ ایجاد باغ عمودی Grow a Living Wall: Create Vertical Gardens with Purpose: Pollinators – Herbs and Veggies – Aromatherapy – Many More

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Shawna Coronado
  • ناشر : Cool Springs Press
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 163
  • شابک / ISBN : 9781591866244

توضیحات

دیوار زنده یک ساختار عمودی است که معمولا خارج از خانه با رشد گیاهان بانشاط در ظروف آویزان شده به صورت تزئینی ساخته می‌شود. گاهی اوقات “دیوار سبز” و “باغ عمودی” نیز نامیده می‌شود. “پرورش دیوار زنده” اولین کتاب باغبانی دیواری است که منحصرا بر نیاز باغبان خانگی تمرکز می‌کند.
باغ عمودی خود را پایدار و سازگار با محیط‌زیست بسازید. این کار با کمک نویسنده Shawna Coronado آسان می‌باشد. یکی از موضوعات باغ‌های عمودی او، ایجاد پناهگاه توسط گل‌ها برای زنبورها و دیگر حشرات گرده‌افشان است. باغ‌های دیگر با سبزیجات و گیاهان انباشته می‌شوند. بنابراین هر کسی با یک دیوار در فضای باز می‌تواند مواد غذایی خود را پرورش دهد. حتی بیشتر باغ‌ها آروماتراپی یا گیاهان دارویی را ترویج می‌دهند. برخی برای ارائه یک شبکه سبز تصفیه هوا در نزدیکی منطقه زندگی طراحی شده‌اند، و یا برای محافظت از دیوارهای خارجی از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید که به خنک شدن داخل خانه کمک می‌کند. در کنار تمام این ویژگی‌ها این باغ‌ها دارای زیبایی بی‌نظیری می‌باشند. این کتاب جامع، گام‌به‌گام اطلاعات و راهنمایی‌های مفیدی در رابطه با اصول باغبانی عمودی را همراه با عکس‌های خیره‌کننده توضیح می‌دهد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری