راهنمای کامل ساخت‌وساز با سنگ و صخره / The Complete Guide to Building With Rocks & Stone: Stonework Projects and Techniques Explained Simply (Back-To-Basics)

راهنمای کامل ساخت‌وساز با سنگ و صخره The Complete Guide to Building With Rocks & Stone: Stonework Projects and Techniques Explained Simply (Back-To-Basics)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Brenda Flynn
  • ناشر : Atlantic Publishing Group Inc
  • چاپ و سال / کشور: 2011
  • تعداد صفحه : 262
  • شابک / ISBN : 9781601383709

توضیحات

ساختمان‌سازی با سنگ هزاران سال قدمت دارد همچون اهرام باستانی و مجسمه ابوالهول. واقعیت این است که هر یک از این سازه‌های سنگی گواهی بر زیبایی و انعطاف‌پذیری این مواد و مصالح ساختمانی دارد.
با کمک تکنیک‌ها و پروژه‌های موجود در این کتاب شما می‌توانید زیبایی‌شناسی سنگ را برای خانه و پروژه‌های سازه‌های سنگی خود ایجاد کنید. این کتاب طراحی شده است تا صاحب‌خانه‌ها را از طریق فرآیند توسعه، برنامه‌ریزی و اجرای یک پروژه ساختمان سنگی همراهی کند. با اصول اولیه آغاز می‌شود و شما انواع رایج سنگ‌ها را فرا می‌گیرید، همچنین طرز جمع‌آوری سنگ‌های طبیعی را می‌آموزید. شما نحوه استفاده از سنگ به‌عنوان مصالح ساختمانی را یاد می‌گیرید، ازجمله چطور آن را تهیه کنید، چگونه آن را تراش دهید و استفاده از آن در پروژه‌های مختلف. این راهنما به شما خواهد آموخت که چه ابزاری را برای سنگ‌کاری نیاز دارید و مراحل شروع کار با سنگ خشک و روش‌های صحیح استفاده از مخلوط سیمان را شرح می‌دهد.
علاوه‌براین ده‌ها کارشناس برش سنگ در این کتاب مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند و دیدگاه و تجربه خود را در استفاده از سنگ برای ساختمان‌سازی ارائه می‌دهند. این کتاب برای هر کس که ساخت پروژه سنگی را در نظر دارد، یک منبع بسیار عالی می‌باشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری