اقتصاد کلان مالی و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری کاربردی / Applied Financial Macroeconomics and Investment Strategy: A Practitioner’s Guide to Tactical Asset Allocation (Global Financial Markets)

اقتصاد کلان مالی و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری کاربردی Applied Financial Macroeconomics and Investment Strategy: A Practitioner’s Guide to Tactical Asset Allocation (Global Financial Markets)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Robert T. McGee
  • ناشر : Palgrave Macmillan
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 270
  • شابک / ISBN : 9781137428394

توضیحات

درک پیوسته جهان اقتصاد کلان ما برای مدیران پول و سرمایه‌گذاری حرفه‌ای به‌طور یکسان مهم است. در اینجا Robert McGee دیدگاهی از امور مالی و اقتصاد کلان گرد هم می‌آورد که برای متخصصان سرمایه‌گذاری در رابطه با تصمیم‌گیری تخصیص دارایی سودمند می‌باشد.
McGee نگاهی دقیق در هر مرحله از چرخه کسب‌وکار و تحلیل‌های اهمیت سرمایه‌گذاری با استفاده از نمونه‌های کاربردی ارتباط پویای اقتصادی برای نتایج سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد. نویسنده موضوعاتی از قیبل عملکرد مطلق و نسبی طبقات مختلف دارایی چنان که آنها روند اقتصاد کلان را به‌طور سیستماتیک شرح می‌دهند. اقتصاد گردشی و سکولار ازجمله تورم، نرخ بهره، تولید ناخالص داخلی کاربردی (GDP) و رشد درآمد را پوشش می‌دهد. چرخه کسب‌وکار شامل چرخه سیاست پولی، چرخه سود، چرخه اعتباری، چرخه موجودی و چرخه کالاهای بادوام می‌باشد. محرکان دیگر روند اصلی مانند تغییرات تکنولوژیکی و جهانی شدن را نیز مورد بحث قرار می‌دهد. McGee برای بهتر نشان دادن مفاهیم و اصول گوناگون در سراسر کتاب از مطالعات موردی استفاده می‌کند.
این کتاب با تمرکز بر روی تقاطع اقتصاد کلان و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری، یک چارچوب اقتصادی جهت بهبود درک و عملکرد این اقتصاد جهانی همیشه در حال تغییر برای مدیران سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری