گرافیک کامپیوتری / Computer Graphics: From Pixels to Programmable Graphics Hardware (Chapman & Hall/CRC Computer Graphics, Geometric Modeling, and Animation Series)

گرافیک کامپیوتری Computer Graphics: From Pixels to Programmable Graphics Hardware (Chapman & Hall/CRC Computer Graphics, Geometric Modeling, and Animation Series)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Alexey Boreskov, Evgeniy Shikin
  • ناشر : Chapman and Hall
  • چاپ و سال / کشور: 2013
  • تعداد صفحه : 564
  • شابک / ISBN : 9781439867303

توضیحات

این کتاب تمام زمینه‌های عمده گرافیک کامپیوتری مدرن را، با شروع از ریاضیات پایه و الگوریتم‌ها و نتیجه‌گیری با OpenGL و گرافیک‌های کاربردی بررسی می‌کند و برای دانشجویان پایه‌ای قوی نسبت به گرافیک‌هایی با کارایی بالای امروزی فراهم می‌کند.
“گرافیک کامپیوتری” شامل پیش‌زمینه‌ ریاضی در مورد بردارها،‌ ماتریس‌ها، منحنی‌ها،‌ رویه‌ها و غیره می‌باشد و الگوریتم‌های هندسی دوبعدی و سه‌بعدی برای ساختارهای داده‌های فضایی را با استفاده از مجموعه داده‌های بزرگ ارائه می‌دهد. اگرچه این کتاب بر پایه OpenGL 3.3 است،‌ مطالبی در رابطه با OpenGL 4.0 را نیز ارائه می‌دهد. دارای یک نمای کلی از OpenGL ES 2.0 می‌باشد و WebGL جدید را شرح می‌دهد که دانشجویان را قادر می‌سازد تا از OpenGL با افکت‌های مربوط به سایه‌زن‌ها (shader) به‌طور مستقیم در مرورگر خود استفاده کنند. علاوه‌براین،‌ نویسندگان انواع جلوه‌های ویژه ازجمله مدل‌سازی رویه‌ای و بافت، فراکتال و رندر غیرواقعی را توصیف می‌کنند. آن‌ها همچنین اصول زبان غالب (OpenGL) و پلت‌فرم (CUDA) از GPGPUها را نیز توضیح می‌دهند.
این متن تنها نیاز به دانش پایه‌ای از هندسه تحلیلی، جبر خطی و ++C دارد و دانشجویان را از طریق خط لوله OpenGL راهنمایی می‌کند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری