زمانی برای بافتن / A Time To Knit

زمانی برای بافتن A Time To Knit

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Ann Kingstone
  • ناشر : Ann Kingstone Designs
  • چاپ و سال / کشور: 2012
  • تعداد صفحه : 78
  • شابک / ISBN : 9780956940537

توضیحات

Ann Kingstone طراح انگلیسی، مجموعه‌ای زیبا از 12 الگو که برای فصول مختلف سال مناسب هستند خلق کرده است. تنوعی شگفت‌انگیز از پارچه‌ها و لوازم جانبی که در عکس‌های Verity Britton به کمال رسیده‌اند. طراحی‌ها شامل 3 تاپ و یک کت، در سایز دور‌سینه‌ی 32 تا 58 هستند که درواقع محدوده‌ی وسیعی از سایز‌ها را پوشش می‌دهد. دوستداران شال سه انتخاب دارند و علاقه‌مندان به دادن هدیه‌های بافتنی از جوراب‌ها، دستکش‌ها و پاپوش‌ها به وجد خواهندآمد. Ann با ایجاد الگو‌هایی از ترکیب تکنیک‌های به‌روز و روش‌های کاربردی، بی‌شک به عنوان یک طراح-بافنده شناخته شده‌است. بنابراین الگوهای موجود در این کتاب کاملا بدون درز هستند، سوییشرت‌ها و کت‌ها از بالا به پایین بافته می‌شوند و آستین و کلاه سرخود دارند.
همان‌طور که در کارهای Ann معمول است، این مجموعه دارای گیپور، طرح‌های برجسته، بافت‌های رنگی و ریسه‌ها و جزئیات حرفه‌ای است. با وجود اینکه کارهای وی بیشتر مناسب بافنده‌های متوسط و پیشرفته قلمداد می‌شوند، اما شکل الگونویسی او به قدری واضح است که حتی بافنده‌های بی‌تجربه هم با پیروی از آموزش‌های روان و ساده‌ی او قادر به یادگیری تکنیک‌های جدید هستند. هرجا که لازم باشد ردیف‌های کوتاه ژاپنی، ریسه‌های کاربردی و جادکمه‌های یک ردیفه به سادگی و مختصر و درعین حال با راهنمایی‌های دقیق بافته می‌شوند. علاوه براین، کتاب حاضر حاوی مطالب جالبی در مورد نخ‌های مناسب و نیز پروژهایی برای چهارفصل سال است.
هرچند Ann یک طراح انگلیسی است، اما اندازه‌های استفاده شده در کتاب در سیستم متریک است و عبارت‌های آمریکایی نیز استفاده شده‌اند. البته کلمات و املای کلمات در سراسر کتاب بریتانیایی می‌باشند.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری