داستان‌های کوتاه آلمانی برای مبتدیان؛ 8 داستان کوتاه غیرمتعارف برای پرورش واژگان خود و یادگیری زبان آلمانی به روشی سرگرم‌کننده / German Short Stories For Beginners: 8 Unconventional Short Stories to Grow Your Vocabulary and Learn German the Fun Way! (Volume 1) (German Edition)

داستان‌های کوتاه آلمانی برای مبتدیان؛ 8 داستان کوتاه غیرمتعارف برای پرورش واژگان خود و یادگیری زبان آلمانی به روشی سرگرم‌کننده German Short Stories For Beginners: 8 Unconventional Short Stories to Grow Your Vocabulary and Learn German the Fun Way! (Volume 1) (German Edition)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Olly Richards
  • ناشر : CreateSpace Independent Publishing Platform
  • چاپ و سال / کشور: 2015
  • تعداد صفحه : 280
  • شابک / ISBN : 9781522741046

توضیحات

درک خود را بهبود بخشید، واژگان خود را پرورش دهید و تصورات خود را با هشت داستان کوتاه غیرمتعارف آلمانی، فعال کنید.
در این کتاب، داستان‌های کوتاهی از انواع ژانرهای جذاب، از علمی تخیلی و جنایی تا تاریخی و هیجان‌انگیز یافت می‌شود، بنابراین شما مطالبی بسیار سرگرم‌کننده برای مطالعه پیش رو دارید، درحالیکه طیف گسترده‌ای از واژگان جدید را یاد می‌گیرید و درک مطلب زبان آلمانی خود را به‌سرعت بهبود می‌بخشید.
کتاب داستان‌های کوتاه آلمانی برای مبتدیان، مخصوص زبان‌آموزان سطح مبتدی تا متوسط نوشته شده است. هشت داستان جذاب به گونه‌ای طراحی شده است تا به شما حسی از موفقیت و پیشرفت را به هنگام مطالعه، ببخشد. در نهایت شما می‌توانید از مطالعه به زبان آلمانی لذت ببرید، واژگان خود را به روشی طبیعی پرورش دهید و همزمان درک مطلب خود را بهبود بخشید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری