استدلال با داده‌ها؛ مقدمه‌ای بر آمار سنتی و بیزی؛ ویرایش اول / Reasoning with Data: An Introduction to Traditional and Bayesian Statistics Using R 1st Edition

استدلال با داده‌ها؛ مقدمه‌ای بر آمار سنتی و بیزی؛ ویرایش اول Reasoning with Data: An Introduction to Traditional and Bayesian Statistics Using R 1st Edition

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Jeffrey M. Stanton PhD
  • ناشر : The Guilford Pres
  • چاپ و سال / کشور: 325
  • تعداد صفحه : 2,017
  • شابک / ISBN : 9781462530267

توضیحات

این کتاب، با شرکت‌دادن و درگیرکردن خوانندگان به آن‌ها آموزش می‌دهد که چگونه از تفکر آماری مداخله برای بررسی پیش‌فرض‌هایشان استفاده کنند، شواهد را درباره عقایدشان بسنجند و از نتایج تعریف بیش از حد که ممکن است بیشتر امیدوارکننده به نظر برسد تا واقعیت، بپرهیزند.
این کتاب، یک راهنمای قدم‌به‌قدم برای استفاده از روش سنتی و‌ بیزی برای دستیابی به نتیجه، فراهم می‌کند. تکنیک‌های سنتی با هر‌دو روش سنتی و بیزی شامل آزمایش فرضیه، همانند‌سازی، تحلیل واریانس، محاسبه مقادیر، تاثیر پس‌رفت، تحلیل توالی زمانی و غیره در کنار یکدیگر بررسی شده‌اند. سایت اینترنتی همراه کتاب، تمرین‌های کلاسی٬ فهرست‌های مکمل و لینک ویدیوهای آنلاین مطالب تعاملی و منابع دیگر را ارائه می‌دهد.
دانش‌آموزان همچنین از‌طریق این کتاب به مقدمه کاملی از زبان برنامه‌نویسی R و پکیج‌های کلیدی آن دست پیدا می‌کنند. در سرتاسر متن، فرمان‌های ساده R، مهارت‌های تحلیل داده‌های ضروری را با استفاده از مثال‌های داده‌های واقعی نشان می‌دهند.
ویژگی‌های آموزشی کتاب:
سرگرم‌کننده، سبک مکالمه‌ای و روش قدم‌به‌قدم مناسب برای دانش‌آموزانی که پایه قوی در زمینه ریاضیات ندارند.
ارائه تمرینات پایان فصل بر‌اساس داده‌های واقعی ارائه‌شده در پکیج R رایگان
شامل توضیحات تکنیکی و بسته‌های معادله‌ای-خروجی
ارائه ضمیمه‌ای درباره طریقه نصب R و ‌کار با مجموعه داده‌های نمونه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری