غذای راحت وگان خانگی؛ بیش از 200 دستورالعمل لذیذ / Home-Cooked Vegan Comfort Food: More Than 200 Belly-Filling, Lip-Smacking Recipes

غذای راحت وگان خانگی؛ بیش از 200 دستورالعمل لذیذ Home-Cooked Vegan Comfort Food: More Than 200 Belly-Filling, Lip-Smacking Recipes

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Celine Steen
  • ناشر : Fair Winds Press
  • چاپ و سال / کشور: 2013
  • تعداد صفحه : 272
  • شابک / ISBN : 9781592335886

توضیحات

این کتاب برای تمام کسانی که تابه‌حال تصور می‌کردند وعده‌های غذایی بدون گوشت، چیز وحشتناکی برای خوردن است، خبر جدید دارد. با این کتاب، شما با بعضی از بهترین غذاهایی که تابه‌حال خورده‌اید آشنا خواهید شد.
غذاهایی که به نظر می‌رسد گیاهی هستند اما مملو از عطر و طعم دلخواه می‌باشند، به‌طوریکه حتی مهمانان و اعضای خانواده غیرگیاه‌خوار شما نیز از خوردن آن‌ها شگفت‌زده خواهند شد.
در این کتاب، شما به مجموعه عظیمی از بیش از 200 دستورالعمل‌ پنهان از سلین استین و جونی ماری نومان، دو تن از حرفه‌ای‌های آشپزی وگان دست خواهید یافت که می‌دانند چه‌چیزی افراد را به‌سمت غذاهای عالی و شفاف می‌کشاند. آن‌ها با ارائه انواع متنوع وعده‌های غذایی جذاب به شما نشان خواهند داد که خودرن غذای گیاهی لزوما به‌معنی نابودکردن طعم غذا نیست بلکه با استفاده از طعم‌دهنده‌های طبیعی یافت‌شده در میو‌ه‌جات، سبزیجات، دانه‌ها، ادویه‌‌جات، گیاهان و موارد دیگر می‌توان طعم غذا را افزایش داد.
اگر به‌دنبال لذت‌بردن از غذا و تحت‌ تاثیر قراردادن مهمانان خود هستید، کتاب حاضر، یک راهنمای نهایی برای وعده‌های غذایی لذیذ و تکرارنشدنی شما به‌شمار می‌آید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری