YTD Video Downloader Pro 5.9.1.0.2

YTD Video Downloader Pro 5.9.1.0.2

  • کاربرد : نرم افزار یوتیوب ویدیو دانلودر
  • نسخه :Version 5.9.1.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : GreenTree Applications
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزار برای دانلود ویدئو از وب سایت یوتیوب و تبدیل فرمت ویدئو است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد از فیلمی در وب سایت یوتیوب خوشتان آمده است و می خواهید آن را ذخیره نمایید یا به اصطلاح آن را دانلود نمایید ، اما متوجه می شوید که گزینه ای برای دانلود وجود ندارد. امروز تیم دانلود ها برای شما نرم افزاری را آماده کرده است که به کمک آن می توانید از وب سایت یوتیوب به دانلود بپردازید. با استفاده از نرم افزار یوتیوب ویدیو دانلودر YTD Video Downloader Pro می توانید تنها با وارد کردن آدرس ویدئو های مورد نطر، ویدئو ها را با کیفیت های مختلف دانلود نمائید.

دانلود YTD Video Downloader ویدیو های دانلود شده را برای پخش در آی پاد، آی فون، PSP، تلفن همراه، ویندوز مدیا تبدیل می‌ کند. همچنین این نرم افزار از فایل های ویدئویی بزرگ پشتیبانی می کند . با استفاده از نرم افزار نرم افزار یوتیوب ویدیو دانلودر YTD Video Downloader Pro علاوه بر وب سایت یوتیوب می توانید از وب سایت های Google Video ، Yahoo Video و… نیز دانلود نمایید یعنی این نرم افزار از این سایت ها نیز پشتیبانی می کند .

Description

YouTube Downloader allows you to download videos from YouTube, including HD and HQ videos, Facebook, Vevo, and dozens of other video sites and convert them to other video formats. The program is easy to use--just specify the URL for the video you want to download and click the Download button. The program also allows you to convert downloaded videos for iPod, iPhone, PSP, Cell Phone, Windows Media, XVid and MP3, or play video that you have previously downloaded or converted.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری