AllMyNotes Organizer Deluxe 3.21 Build 873 Final

AllMyNotes Organizer Deluxe 3.21 Build 873 Final

  • کاربرد : نرم افزار نگهداری ، مدیریت و حفاظت از یادداشت های مهم
  • نسخه :Version 3.21 Build 873
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Vladonai Software
  • سال تولید : 2017

توضیحات

نرم افزاریست قدرتمند در زمینه دسته بندی و مدیریت اسناد و مدارک که به شما کمک خواهد کرد تا به سادگی از دست انبوه کاغذها خلاص شوید و تمامی مدارک خود را بایگانی نمایید.این نرم افزار به شما این توانایی را خواهد داد تا به سادگی تمامی اطلاعات موجود را در دسته بندی های گوناگون ذخیره کنید.شما می توانید هر پوشه را با نام و رنگ و متن مشخصی علامت گذاری کنید که این کار به شما در یافتن سریع اطلاعات کمک بسیاری خواهد نمود.این نرم افزار امکان رمزگذاری بر روی اطلاعات را به شما خواهد داد.همچنین شما می توانید خروجی های خود را در فرمت های RTF, HTML , TXT دریافت کنید.

ویژگی های نرم افزار AllMyNotes Organizer :
– لیست کارهای روزانه.
– جستجوگر قدرتمند در سطح کل رکورد های ذخیره شده.
– پشتیبانی از قابلیت Drag And Drop. – پشتیبانی از ایجاد رابطه داخلی میان دست نوشت ها و فولدرها.
– هشدار دهنده و یادآوری.
– دسته بندی و مدیریت اسناد بدون حفظ کاغذ های بسیار
– توانایی رنگ بندی و علامت گذاری اطلاعات جهت دسرسی پر سرعت به آنها
– توانایی رمزگذاری بر اطلاعات موجود
– امکان دریافت خروجی در فرمت های مختلفی مانند RTF, HTML , TXT
– سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
– و … .

Description

If you're used to jotting down various ideas, lists and thoughts, then you could probably use the help of an app to keep them perfectly organized. AllMyNotes Organizer Deluxe Edition is a tool that can store all information in a simple manner. The software comes with a clean interface and an intuitive layout that takes little time to get used to. All entries can be stored under various folders, in a tree structure that can easily be customized. Everything is kept organized by theme or any other criteria you want. Items can be moved from one folder to another with great ease, since AllMyNotes Organizer Deluxe Edition supports the "drag and drop" function.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری