ZPAY TimeClockWindow 2.0.48.0

ZPAY TimeClockWindow 2.0.48.0

  • کاربرد : مدیریت برروی ساعت کاری کارمندان
  • نسخه :Version 2.0.48.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ZPAY
  • سال تولید : 2017

توضیحات

اپلیکیشنی است که به شما اجازه می دهد تا به سادگی سوابق زمانی کارکرد کارمندان خود را کنترل کنید. بهترین مورد درباره ی این نرم افزار این است که بخشی به نام PayWindow را در خود جای داده است که با این ابزار می توانید به راحتی اطلاعات کارمندان، شرکت و یا موسسه ی خود را وارد کرده و کنترل نمایید. TimeClockWindow میتواند با تگ های رمزی روی کارت کارمندان که با رنگ ها رمز گذاری شده به شما نشان بدهد که در همین لحظه کدام کارمند زمان کارش را آغاز و کدامیک به پایان رسانده است، رنگ قرمز خروج، رنگ سبز ورود و رنگ آبی استراحت یا وقت غذا را نشان میدهد.

برخی از ویژگی های نرم افزار ZPAY TimeClockWindow:

کاغذ پرینت برای کسانی که کاربر Paywindow نیستند
مرکز پیام درونسازی شده برای ارتباط مدیر با کارمندان
قابلیت دریافت فایل خروجی از اطلاعات مورد نیاز
قابلیت کارکرد با سیستم کامپیوتری در دفتر کار
قابلیت تنظیم پسورد برای هر کارمند
ابزارهای امنیتی درونسازی شده
سازگاری با انواع ویندوزها
و …

Description

The TimeClockWindow application follows a long line of easy to use payroll tools starting with ZPAY, ZPAY 3, then PayWindow and now TimeClockWindow. The best news is that our time clock is network ready and can be installed on all of your workstations and used by all of your employees in the same office. No extra costs for workstations or for the number of employees in the company, no limits!No more managing hours by hand! No more spending half a day trying to add up the employee time and pulling your hair out because of messy employee cards that you can't decipher! Automation with our time clock software is the answer!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری