Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate Ecsu 2016 Win64

Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate Ecsu 2016 Win64

  • نسخه :Version 2016
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32Bit
  • تولید کننده : Autodesk
  • سال تولید : 2016

توضیحات

از پول سازترین و شیرین ترین مشاغل هنری می توان به ساخت انیمیشن و ظراحی های سه بعدی اشاره کرد . این حرفه طرفداران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده و هر روز بر کسانی که به دنبال یادگیری این حرفه هستند اضافه می شود . همانطور که می دانید تولید و ساخت یک انیمیشن و یا یک طرح سه بعدی را تنها با یک نرم افزار خاص نمی توان انجام داد

به عنوان مثال برای ساخت یک کاراکتر بسیار با کیفیت حرفه ای استفاده هم زمان از نرم افزارهایی مانند 3Dmax ،Vray ، Maya و . . . امری عادی و مرسوم به حساب می آید . دسترسی به تمامی این نرم افزار ها در یک پکیج به دلیل هزینه ی زیاد و کرک نبودن از جمله مشکلات کاربران و طرفداران این نرم افزار ها می باشد . هم اکنون سایت دانلود فارسی پکیج کاملی از مجموعه نرم افزار های تخصصی یک پارچه برای انیمیشن های سه بعدی را برای شما کاربران گرامی ارائه کرده است .

محتویات این پکیج عبارت اند از :

– 3Ds Max 2016 – 64 bit
– MudBox 2016 – 64 bit
– 3D Maya 2016 – 64 bit
– Sketchbook 2016 – 64 bit
– Softimage 2016 – 64 bit
– MotionBuilder 2016 – 64bit

3Ds Max

یک راه حل یکپارچه و کامل برای مدل سازی و انیمیشن ۳D مورد استفاده تمامی کارشناسان در زمینه معماری ، ساخت و ساز ، طراحی و تجسم می باشد . از امکانات این نرم افزار می توان به استفاده از فایلهای هم خانواده کمپانی اتودسک مانند نرم افزار اتوکد – رندر شبکه ای نامحدود – ساخت شخصیت ، انیمیشن و جلوه های ویژه – مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته برای برای مدل سازی چند ضلعی و غیره نام برد .امکانات بسیار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی هست.

MudBox

ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت و طراحی مدل ها و اشکال سه بعدی می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی دیگر از تولیدات کمپانی بزرگ AUTODESK می باشد به شما توانایی ساخت انواع اشکال سه بعدی را می دهد. این نرم افزار از ویژگی هایی همچون قابلیت پشتیبانی از فایل های با فرمت PSD ، پشتیبانی از FBX و … برخوردار می باشد.نرم افزاری فوق العاده برای نقاشی و مجسمه سازی دیجیتال به صورت سه بعدی است که ابزارهای کاملی را جهت طراحی و شبیه سازی مدل های سه بعدی و خلق آثار هنری دیجیتال بدون نگران درباره جزئیات فنی آن ها، برای شما فراهم نموده است. این نرم افزار حرفه ای با ترکیبی از محیط کاربری کاملاً شهودی و ابزارهای قدرتمند مدلسازی کاراکتر، براش و … از نظر هنرمندانی که در زمینه طراحی و ساخت فیلم، بازی ویدیویی، جلوه های ویژه و … فعالیت می کنند بسیار مورد پسند قرار گرفته است تا به آسانی و با دستکاری یک حجم بی شکل و نامنظم آنرا به یک آبجکت ۳D فوق العاده زیبا تبدیل کنند و آثار هنری چشمگیری خلق نمایند. بسیاری از کمپانی های فیلم سازی و جلوه های ویژه از نرم افزار MUDBOX استفاده کرده و از آن در خلق شخصیت ها تخیلی و یا کارتونی خود استفاده می نمایند.

3D Maya

(مایا) نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس.ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک (شرکت سازنده نرم‌افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (Autodesk Maya) به بازار عرضه شدند.«مایا Maya» یکی از معروف ترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن و مدل های سه بعدی است. از این نرم افزار برای ساخت فیلم ها و انیمیشن هایی مثل رنگو ، هوگو ، دختری با خالکوبی اژدها ، سریال تخت و تاج و… استفاده شده است. انعطاف پذیری و رندرینگ بالا و باکیفیت باعث شده است مایا در همه استودیوهای فیلم سازی و بازی سازی مورد استفاده قرار بگیرد. این نرم افزار جایزه های متعددی را نیز دریافت کرده است که می توان به مشهورترین آن ها اشاره کرد: دریافت جایزه اسکار سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ در زمینه دستاوردهای فنی.
مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.

Softimage

نرم افزاری با کارایی بالا جهت طراحی و خلق کاراکترهای سه بعدی انیمیشن است که بسیار پر طرفدار است و در میان انیمیشن سازان حرفه ای شناخته شده است و می توان از آن در صنعت فیلم، بازی های ویدیویی و تبلیغات برای ساخت محیط، اشیاء و کاراکترها استفاده نمود و به خلق آثار گرافیک سه بعدی کامپیوتری، مدل های سه بعدی، انیمیشن های پیشرفته و به طور کلی ساخت و متحرک سازی شخصیت ها و فضاهای مختلف پرداخت. از ویژگی های قابل ذکر این نرم افزار می توان به امکان شبیه سازی جمعیت و ساخت شخصیت هایی که نسبت به یکدیگر و محیط واکنش نشان می دهند را نام برد.

SketchBook

برنامه ای حرفه ای است جهت سیتم عامل ویندوز و مکینتاش که جهت نقاشی و طراحی حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد . با این نرم افزار کامپیوتر تبدیل به جعبه ابزاری کامل برای نقاشان و طراحان می شود . این نرم افزار برای آیپد نیز قابل استفاده می باشد

MotionBuilder

نرم افزاری بسیار قدرتمند می باشد جهت طراحی کاراکترها و خلق شخصیت های سه بعدی برای بازی ها و انیمیشن های سه بعدی . این محصول پیش تر مرتبط با کمپانی بزرگ نرم افزاری Alias بوده که شهرت جهانی اش به خاطر نرم افزار بزرگ Maya آن شرکت بوده و اتودسک امتیاز هر دو این نرم افزار را با قیمت بسیار بالایی خرید .
مهمترین ویژگی موجود در این نرم افزار قدرت بالا در پردازش به صورت لحظه اشاره نمود که بدین شکل سرعت کارایی این نرم افزار را تا حد زیادی افزایش می دهد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند طرح های خود را در هر زمینه ای بر روی صفحه های کاغذی موجود در این نرم افزار پیاده سازی نمایند. در این نرم افزار کاربران به ابزارها و ویژگی های مختلفی همچون ابزارهای حرفه ای رسم خطوط ، سایه زنی ، طراحی های اولیه ، Brush های پیشرفته با کیفیت های بالا ، قابلیت حاشیه نویسی بر روی طرح به منظور یادآوری نکات در ادامه طراحی و قابلیت حذف آن ها به راحتی ، سازگاری با برنامه فتوشاپ و … اشاره نمود.

Description

Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate offers
academic institutions exceptional value and provides
a streamlined solution for teaching 3D modeling,
digital sculpting, texture painting, animation, effects,
and rendering. The suite includes Autodesk software products
that expose students to a broad set of professional tools,
and it supports development of specialized skills that are
easily transferable across a wide variety of


Autodesk Entertainment Creation Suite Ultimate includes:

Autodesk Maya
Autodesk MotionBuilder
Autodesk Mudbox
Autodesk SketchBook Designer
Autodesk Softimage
Autodesk 3ds Max

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری