مجموعه مقالات همایش بررسی متون و منابع حوزه های فلسفه، کلام، ادیان و عرفان (اسماء) - (جلد دوم )

مجموعه مقالات همایش بررسی متون و منابع حوزه های فلسفه، کلام، ادیان و عرفان (اسماء) - (جلد دوم )

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش: حسین کلباسی اشتری نخستین همایش متون و منابع حوزه های فلسفه، کلام، ادیان و عرفان با هدف آسیب شناسی محتوایی و روش متون و منابع تخصصی زمینه های مورد اشاره در سال 1384 در شهر قم برگزار گردید. کتاب حاضر جلد دوم مقالات منتخب این همایش است که به کوشش دکتر حسین کلباسی اشتری تنظیم شده و عناوین برخی از مقالات آن عبارتند از: نگاهی تاریخی درباره ترجمه و تصحیح متون، تعمیم یا توسعه منطق سیاه و سفید، ضرورت ها و اولویت های پژوهش و تدوین متون در عرصه های فلسفه، کلام، ادیان و عرفان، فلسفه تطبیقی و تطبیق فلسفی، ترجمه واژه های بیگانه، بررسی وضعیت منابع موجود در تاریخ کلام اسلامی، نیچه در آیینه اندیشه ایرانیان، مشکلات معرفت شناختی و روشی در کتاب های درسی و ... حق تکثیر: تهران، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری