مقاله ها و رساله ها

مقاله ها و رساله ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رشید یاسمی

توضیحات

به کوشش: ایرج افشار غلامرضا رشید یاسمی (1330 – 1275 شمسی) از محققان و استادان مطرح معاصر به حساب می آید که مقالات و سروده هایش سال ها در جراید آن دوره به چاپ می رسید و این کتاب، بخشی از این مقالات است که گردآوری شده. وی صاحب 13 تألیف، 9 تصحیح و تحشیه و 14 ترجمه است. کتاب حاضر به همت ایرج افشار و همکاری محمد رسول دریاگشت، جمع آوری و در هفت بخش دسته بندی شده است. موضوعات این مقالات عبارتند از: تاریخ (3 مقاله)، زبان پهلوی(2 مقاله)‌، ادبیات فارسی(13 مقاله)،‌ ادبیات معاصر(5 مقاله)، فلسفه و اخلاق(6 مقاله)، رساله ابن یمین و رساله احوال و آثار سلمان ساوجی. مقاله احمد سمیعی گیلانی در آیین نگارش تاریخ نیز ضمیمه این مقالات شده است. این مجموعه در سال 1373 با حمایت بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار یزدی به طبع رسید. حق تکثیر: مجموعه انتشارات ادبی و تاریخی موقوفات دکتر محمود افشار یزدی، 1373
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری