دولت پیر مغان

دولت پیر مغان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعید نیاز کرمانی

توضیحات

از استاد سعید نیاز کرمانی (1392 – 1318ش) شاعر و پژوهشگر و حافظ شناس، علاوه بر متون تصحیح شده و کتاب شعر «در کوچه های خلوت شب» حافظ شناسی وی مشهور است. حافظ شناسی مجموعه پانزده جلدی مقالات حافظ پژوهان و حافظ شناسان (شامل 268 مقاله) است که به همت سعید نیاز کرمانی در طی سالهای 1371 – 1363 شمسی به طبع رسید. کتاب دولت پیر مغان نیز در حقیقت مقالات «نیاز کرمانی» در آن مجموعه است که به صورت یکجا گردآوری شده است. این کتاب حاصل و نشانه عشق و ارادت نیاز کرمانی به خواجه رندان و پیر مغان شعر و ادب، حافظ شیرازی است. «نیاز» در این مقالات با دید کلی گرایانه شاعرانه به فلسفه ادبی حافظ نگریسته و با همین نگاه اشعار او را حلاجی کرده است. این مجموعه به مقدمه دکتر علی اصغر دادبه آراسته شده که به سال 1374 ش در انتشارات پاژنگ به طبع رسید. حق تکثیر: شرکت انتشاراتی پاژنگ: 1374
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری