راه من راه ابرهای سپید

راه من راه ابرهای سپید

  • 3.0 (5 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : راجنیش چاندرا موهان جین

توضیحات

. پرسشها و پاسخهای خودانگیخته با اشو، از ۱۰ ام تا ۲۴ام ماه می ۱۹۷۴، در آشرام اشو، پونا، هندوستان از مقدمه کتاب: در پانزده روز از ماه می 1974 در پونا، شهری بزرگ در هندوستان در هشتاد کیلومتری بمبئی، گروهی از پیروان غربی در آشرام اشو گردهم آمدند تا از او در مورد خودش و راهش به سوی اشراق پرسش هایی بپرسند. کار او هنوز در خارج از هند شناخته نبود و این پرسش ها با منظوری خاص جمع آوری شده بودند ، برای آماده کردن کتابی که او را در غرب معرفی کند. هدف از این صفحات نیز همین است. من نه ماه پیش از کانادا نزد او آمدم و سعی خواهم کرد در مورد او برایتان بگویم. ولی من نمی توانم سخنان او را تفسیر کنم. تنها کاری که باید بکنید این است که آنچه را که گفته بخوانید. زبان مادری او هندی است، ولی تسلط خارق العاده ای به زبان انگلیسی دارد و چون مستقیماً از تجربه ی شخص اش می گوید، قادر است ژرف ترین مفاهیم را با روشنی شگفت آور و با سادگی غیرقابل باوری بیان کند. راه من : راه ابرهای سپید حاصل آن صبح های ماه می در پونا است. اشو هرگز نمی توانست در غرب اتفاق بیفتد. هزاران هزار سال است که در هند و در سراسر شرق، دین یک علم عمیق بوده است و روش اکتشاف، به جای آزمایشگاه، مراقبه بوده است. درجایی که علم غربی، عملاً اکتشاف سیاره ی ما را به پایان برده و انسان را در کره ی ماه پیاده کرده و در ورای فضای بیرونی مشغول اکتشاف است، علم شرقی به ورای ذهن می نگرد و فضاهای درونی انسان و بودش او را می کاود. عالمان غربی به ماه دست یافته اند، ولی خورشید، آن مرکز، هنوز بسیار دور است. مدت ها پیش، عالمان شرقی به خورشید درونی دست یافته اند، ، نیروانا ، حالت غایی معرفت کیهانی. حق تکثیر: آزاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری