آن سوی اتهام 1: خاطرات عباس امیر انتظام

آن سوی اتهام 1: خاطرات عباس امیر انتظام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ع‍ب‍اس ام‍ی‍ر ان‍ت‍ظام‌
  • تعداد صفحه : 268

توضیحات

عباس امیر انتظام (زادهٔ ۱۳۱۱ خورشیدی در تهران)، معاون نخست‌وزیر در دولت موقت مهدی بازرگان است. امیرانتظام نخستین و قدیمی‌ترین زندانی سیاسی پس از انقلاب ایران به‌شمار می‌رود که از تاریخ آذرماه ۱۳۵۸ تاکنون در حبس به سر می‌برد. وی تا قبل از محکومیتش سفیر ایران در اسکاندیناوی و سخنگوی دولت موقت مهدی بازرگان بوده‌است.
‘آن سوی اتهام’ خاطرات عباس امیرانتظام از شهریور 57 تا خرداد 1360 است. یک سوی این خاطرات خود اوست و سوی دیگر آن، افراد و جریانات و گروه‌ها و احزاب مرتبط با انقلاب. نویسنده در جای جای کتاب اطلاعاتی تازه درباره شخصیت‌ها و جریان‌ها به دست می‌دهد که عبارت‌اند از: مهندس بازرگان، علی تهرانی، نهضت آزادی، دانشجویان پیرو خط امام، دکتر بهشتی، یدالله سحابی، سولیوان، ربانی شیرازی، و رضا براهنی، و…
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری