Korg Arp Odyssey v1.0.0

Korg Arp Odyssey v1.0.0

  • کاربرد : سینتسایزر آنالوگ قابل حمل
  • نسخه :Version 1.0.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Korg
  • سال تولید : 2018

توضیحات

صداهای شگفت انگیز ‏ARPکاملا به صورت نرم افزار بازسازی شده اند.‏
سینتسایزر آنالوگ قابل حمل
ARP Odyssey‏ در 1972 به عنوان یک سینتسایزر آنالوگ کلاسیک جایگاه ویژه ای به دست آورد. در ‏سال 2015 شرکت کرگ ‏ARP ODYSSEY‏ را با بازسازی تمام عیار نمونه اصلی تولید کرد. ژن ‏ARP‏ ‏که صحنه های موسیقی دنیا را تکان داد به سایر محصولات منتقل شد و حیات آن ادامه یافت.‏ برنامۀ بعدی این محصول ‏iOS‏ است. ما می خواهیم صدای فراموش نشدنی ‏ARP‏ در ابزاری که امروزه تمامی ‏نوازندگان دارند در دسترس باشد و به این منظور اپلیکیشن ‏‎"ARP ODYSSEi"‎‏ برای ‏iPad / iPhone‏ ‏طراحی گردید. برای احیای ‏ARP ODYSSEY‏ از تکنولوژی مدلینگ اختصاصی کرگ یعنی ‏CMT‏ ‏استفاده کردیم تا احساس آنالوگ بازسازی شود و صدای حاصل تا بیشترین حد ممکن به صدای نمونۀ اصلی ‏نزدیک باشد. پیشرفت ها و بهبودهای بسیار دیگری که تنها در نمونۀ نرم افزاری امکانپذیر است مانند افکت های ‏داخلی و ‏long-awaited polyphony‏ نیز حاصل شده است.‏
ARP ODYSSEY‏ آنالوگ که حالا به صورت ‏ARP ODYSSEi‏ تکامل یافته است، صداهای ‏اعجازانگیز و بی مانندی را برای هر ابزاری در سراسر دنیا به ارمغان آورده است.‏

Description

Forty years later, a complete revival. The legendary analog synthesizer that transformed its age. The ARP Odyssey was an analog synthesizer originally produced in 1972 by the American manufacturer ARP Instruments, Inc. that quickly garnered a faithful following among musicians.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری