Speedy Painter 3.5.7

Speedy Painter 3.5.7

  • کاربرد : نرم افزار کشیدن نقاشی
  • نسخه :Version 3.5.7
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Andrea Buzzelli
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاریست که به شما اجازه می دهد تا به راحتی نقاشی بکشید و آن را در کامپیوتر خود ذخیره نمایید. این نرم افزار با استفاده از زبان برنامه نویسی C++ نوشته شده و از منابع گرافیکی OpenGL استفاده میکند. در این نرم افزار قابلیت کنترل سایز قلم در اختیار شماست تا خطوط و نقاشی خود را به دلخواه رسم کنید. همچنین Speedy Painter قابلیت برش و چرخش نقاشی را دارد.

برخی از ویژگی های نرم افزار Speedy Painter:

قابلیت تبدیل پروسه ی رسم نقاشی به یک ویدئو
پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج تصویری
قابلیت تنظیم سایز و ویژگی های قلم
قابلیت استفاده از کلید F3 برای زوم
پیش نمایش نقاشی با قابلیت زوم
وارد کردن و بازدهی نقاشی
سازگاری با انواع ویندوزها
نمایش پروسه ی نقاشی
قابلیت آپلود در یوتیوب
و …

Description

Create images or video presentations using a desktop or graphic tablet, with support for multiple layers, reference photos, perspective viewing mode and video replay. Based on OpenGL, Speedy Painter is a free painting application wrapped up in an attractive and intuitive interface. Featuring standard options for inexperienced users, along with some advanced settings for those who've been around the block, the tool provides a fun way to unwind using a desktop or graphic tablet. You can either create drawings or put together multiple layers to produce videos, such as presentations.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری