داستان: تعاریف، ابزارها و عناصر

داستان: تعاریف، ابزارها و عناصر

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ناصر ایرانی

توضیحات

موضوع پژوهش این کتاب، هنر داستان نویسی و بیان جنبه ها و عناصر گوناگون آن است. مسائل و مباحث مطرح در کتاب حاضر، متن مکتوب و بازنگری شده مباحث نظری در نخستین کارگاه داستان نویسی است که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اوایل بهمن تا اواخر اسفند ١٣٦٢ برگزار شد. در این مباحث، زمینه، تعاریف و عناصر رمان و تا حدی داستان کوتاه به نحوی تشریح شده است که نویسندگان جوان را به کار آید و آنان را با شناخت بیشتری ازموضوع کار خود همراه گرداند. در پانوشتها، استادان هنر داستان نویسی معرفی شده اند که هم انگیزه ای جهت مطالعه آثار آنان توسط نویسندگان جوان باشد و هم گستره ضرورت حرفه ای این کار تا حدودی برای آنان ترسیم گردد. این کتاب کوششی است در تبیین مسائل و مباحث گوناگون به امید رسیدن به شناختی واحد. حق تکثیر: تهران - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - ۱۳۶۴
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری