مجموعه قوانین فناوری و اطلاعات ایران

مجموعه قوانین فناوری و اطلاعات ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • گرداورنده : نصرالله جهانگیرد / خسرو سلجوقی
  • چاپ و سال / کشور: اول بهمن 1383
  • تعداد صفحه : 805

توضیحات

دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی
مجموعه قوانین و مقررات فناوری و اطلاعات جمهوری اسلامی ایران

امروزه فناوری و ارتباطات به یکی از مباحث اصلی جمهوری اسلامی ایران تبدیل گشته و با سایه افکندن این فناوری بر تمامی شئون زندگی مردم، مسائل و چالشهای مختلف حقوقی را پدید آورده است. در این راستا با توجه به جدید بودن مباحث و تنوع قوانین و مقررات مرتبط، در پایان برنامه سوم توسعه و آغاز برنامه چهارم توسعه این نیاز حساس گردید که مجموعه ای مشتمل بر قوانین، مصوبات و آیین نامه های اجرایی مرتبط با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات تدوین گردد.
بر این اساس، قوانین، آیین نامه های اجرایی، تصویبنامه های هیئت وزیران، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی اداری، بخشنامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و شورای عالی اطلاع رسانی از بعد از انقلاب اسلامی تا کنون، گردآوری، تدوین و تنقیح حقوقی گردید و موارد اصلاحی به شرح متن اعمال قوانین برای دقت بیشتر و حفظ ارزش حقوقی با متن روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران تطبیق گردید. که ماحصل آن این مجلد شامل سه بخش و دو پیوست میباشد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری