English for Telephoning + Audio mp3

English for Telephoning + Audio mp3

  • 2.3 (3 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : David Gordon Smith

Description

Telephoning in English که ترجمه فارسی آن "تلفن زدن در زبان انگلیسی" است، کتابی است از انتشارات آکسفورد. این کتاب برای آن دسته از افراد حرفه‌ای و کارآموزان تجارت و بازرگانی است که نیاز دارند همواره از طریق تلفن با طرف‌های خارجی خود صحبت کنند. این کتاب که هم می‌توان در کلاس درس از آن استفاده کرد و هم به صورت خودآموز آن را مطالعه نمود، مهارت‌های مکالمات تلفنی را به شما آموزش داده و انواع تماس‌های تلفنی را با مثال‌های متعدد نشان می‌دهد.. Telephoning in English دارای 140 صفحه می باشد که در 8 بخش تقسیم شده است. همچنین در هر درس تمرین هایی به همراه فایل صوتی ارائه شده که یه یادگیری بهتر مکالمات تلفنی در زبان انگلیسی، کمک خواهد نمود. همچنین در پایان کتاب متن تمامی مکالمات صوتی Transcript شده و پاسخ تمرین های درس به درس نیز آمده است. سطح این کتاب برای افراد متوسط به بالا مناسب می باشد.در این کتاب به مسائلی همچون چگونی شروع و به پایان رساندن یک تماس، پیام گذاشتن، حل مشکلات، قرار گذاشتن و ... پرداخته میشود.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • سعید قانع زاده
    (18:17)   1399/7/9
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام و خسته نباشید.بنده فایل کتاب english for telephoning را همراه با cd از سایت شما دریافت کردم متاسفانه در سیستم من برای باز کردن فایلهای صوتی پسورد میخواهد اگر امکانش هست پسورد را بهم بدید ممنونم.

بارگزاری