تشریح و فیزیولوژی حیوانی - سال ششم طبیعی نظام اموزشی قدیم - 1346

تشریح و فیزیولوژی حیوانی - سال ششم طبیعی نظام اموزشی قدیم - 1346

  • 3.7 (3 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

این کتاب توسط اقایان دکتر محمد علی دفتری-محمد شاهین-دکتر محمود بهزاد-دکتر علی زرگری-دکتر صادق مبین- مهندس مرتضی هاشمی و امین میر هادی نگارش یافته است و بر طبق ماده 4 تصویب نامه هیئت دولت برای تدریس در دبیرستانها برگزیده شده بود. در کتاب های درسی جدید با توجه به پیشرفت روز افزون علم ژنتیک و شباهت های سلول ها ی موجودات گیاهی و جانوری علوم زیست شناسی ارائه می گردند و در باره کار اندام ها و دستگاهای بدن به طور خلاصه بجث می گردد،اما در نظام اموزشی قدیم این موضوع در دو کتاب مجزا با نامهای تشریح و فیزیولوژی گیاهی و جانوری تقسیم می شد کتاب حاضر با نام تشریج و فیزیولوژی حیوانی نامی است آشنا برای تمامی دانش آموختگان دهه 40 و 50 که خود را برای ادامه تحصیل در یکی علوم پزشکی و رشته های مرتبط اماده می ساختند. مظالعه این کتاب شناخت نسبتا جامعی از ساختمان سلولی اندامهای بدن و دستگاهای گوارشی-تنفسی-دستگاه عصبی-گردش خون و غدد درون ریز بدن بدست میدهد و در بخش پایانی کتاب ساختمان و سیستم حواس پنجگانه چشائی-بینائی-شنوائی-لمسی و بویایی مورد بحث قرار می گیرند. این کتاب پر خاطره به تمامی جامعه پزشکی و فرهیختگان ایرانی تقدیم می شود
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری