PDF Expert 2.2.17 Mac OSX

PDF Expert 2.2.17 Mac OSX

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF برای مک
  • نسخه :Version 2.2.17
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : MAC OSX
  • تولید کننده : PDF Expert
  • سال تولید : 2018

توضیحات

شاید شما هم جز آن دسته از کاربران هستید که با فایل های PDF سروکار زیادی دارید و روزانه صدها فایل PDF می خوانید و در آن ها به دنبال موضوعات خود می گردید، اما همان طور که می دانید این فایل ها قابلیت ویرایش و یا دستکاری در آن ها را ندارند، مثلا اگر بخواهید مطالب مهمی را در فایل خود با علامت خاص مشخص کنید تا دفعات بعدی قسمت های مهم و علامت دار را بخوانید و یا عکسی به این فایل اضافه کنید و یا جستجو میان فایل های موجود در مک شما برای پیدا کردن یک فایل PDF دشوار و زمانگیر است. PDF Expert تمام این قابلیت ها را به شما می دهد، شما با این برنامه می توانید مدیریت کامل بر روی تمام فایل های PDF موجود در مک خود داشته باشید و در صورت نیاز مطالب آن ها را ویرایش کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDF Expert:
- ابزارهای علامت گذاری
شما با نصب این برنامه تمام امکانات علامت گذاری بر روی متن های مهم خود را خواهید داشت و می توانید فایل های مهم خود را علامت گذاری و متمایز کنید.

- مدیریت قوی و یک پارچه
با نصب این برنامه می توانید تمام فایل های PDF خود را به صورت کامل و یکجا داشته باشید و نیازی به جستجو و وقت گذاشتن برای پیدا کردن آن ها در مک را نداشته باشید.

- الحاق
با این قابلیت می توانید چندین فایل را تبدیل به یک فایل کنید و همچنین قابلیت الحاق تصاویر اضافه را نیز داراست.

- طراحی زیبا
این برنامه با طراحی زیبا خود هیچ موقع احساس خستگی را به شما نمی دهد و باعث چندیدن برابر شدن لذت خواندن PDF در شما می شود.

Description

PDF Expert is a fast, robust and beautiful PDF editor. Read, annotate and edit PDFs like never before!

Edit PDFs
Edit and modify text, images, and pages of your PDFs with PDF Expert for Mac. Enjoy the best in the class for a PDF editing experience that is simple and fast.

Annotate PDFs
PDF Expert provides easy to use and powerful PDF annotation tools for highlights and mark-ups. Annotate PDFs, so you can easily find that quote later. Or grab your colleagues' attention to the most important parts of the project.

Merge PDFs
Combine multiple documents into a new PDF, or extract individual pages. Once your files are converted into PDFs, merging them is a breeze.

Sign PDFs
Adding eSignatures to your documents or contracts is a snap using multiple signing options. Sign insertion orders, forms, contracts and many more.

Fill out PDFs
Fill out PDF forms with the smart, fast tools of PDF Expert. It works with fillable PDF forms and non-interactive documents.

Read PDFs
Read and view PDFs of any size on the wide screen of your Mac equally fast. Incredible speed and various display modes create the best PDF reading experience.

What's New Version 2.2.17
- macOS High Sierra compatibility;
- stability and performance improvements.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری