AVIToolbox 2.7.1.58

AVIToolbox 2.7.1.58

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی AVI
  • نسخه :Version 2.7.1.58
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : KC Softwares
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اگر به دنبال نرم افزار کم حجم و قدرتمندی برای ویرایش فایل های ویدئویی به فرمت AVI هستید، می توانید از نرم افزار AVIToolbox استفاده کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند است و اجازه می دهد که شما به راحتی با فایل های AVI کار کرده و آن ها را به آسانی ویرایش کنید. این نرم افزار یک ابزار کاربرپسند برای انجام عملیات های رایجی چون تکه تکه کردن فیلم، استخراج صدا، ضبط تصویر و ... بر روی فایل های ویدئویی، می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AVIToolbox:
- دارای یک رابط کاربر پسند و ساده
- استخراج قسمت هایی از فایل های ویدئویی
- استخراج صدا
- ضبط تصاویر
- امکان رایت و تبدیل دی وی دی
- حمایت بین المللی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

AVIToolbox is a software for Windows-based computers that allows you to edit videos.

AVIToolbox offers simple tools for everything related video operations such as ripping, cutting, capturing images and more.

The program supports most video formats known and will even allow you to burn or convert DVDs (requires CopyToDVD and ConvertXToDVD).

You can visit the Tom's Guide for more of the Best free CD/DVD burning tool for your PC including the latest news and more interesting apps

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری