Hotone Audio VStomp Amp v1.0.2

Hotone Audio VStomp Amp v1.0.2

  • نسخه :Version 1.0.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Vstomp
  • سال تولید : 2018

توضیحات

مجموعه ای گرد آوری شده از کالکشن آمپ های VStomp تولید شرکت hotoneaudio انواع آمپ هایی که در سبک های مختلف به آن ها نیاز دارید در این مجموعه گرد آوری شده است این نرم افزار قابل اجرا بر روی ویندوز 64 بیتی و 32 بیتی و همچنین قابلیت اجرا به صورت standalone را دارا میباشد زمانی که نرم افزار را اجرا میکنید شما دو قسمت دارید یک قسمت برای انتخاب amplifiers که با انتخاب این قسمت لیست بلندی از امپلی ها را برای شما نمایش میدهد ( حدودا 23 آمپ مدرن مختلف)بعضی از آن ها عبارت اند از Marshell 45،Jazz Clean،Glacian Clean،Fryman HB،Eddie 51،Dizzle VH،Black Twin،Marshell 800،Ampage Classic،Voxy 30TB و ….یک قسمت دیگربه نام Cabinets دارد که حدودا 20 مدل کلاسیک cabinet را در اختیار شما قرار میدهد.

Description

VStomp Amp is a new breakthrough in virtual amp software. Following the development of Hotone's powerful and versatile XTOMP pedal and based on our proprietary CDCM system, VStomp Amp delivers organic, studio-grade sound quality and the exact character of legendary amplifiers.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری