آموزش مقدماتی زبان PHP

آموزش مقدماتی زبان PHP

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 34

توضیحات

اولین بار زبان php توسط در اوایل سال ۱۹۹۴ توسط Rasmus Lerdorf برای کارهای شخصی خودش طراحی نمود که بصورت یک CGI در زبان Perl نوشته شده بود بعداز مدتی بدلیل مشکلات بر روی سرور، php را با زبان ‍C نوشت، سپس با گذشت زمان با اعمال تغییرات توسط او و علاقه مندان این زبان اولین نسخه php همراه با راهنما، Mailing-List و FAQ طراحی گردید. در اوایل آنها نام آنرا Personal Home Pages گذاشتند (که مخفف آن PHP میباشد) و به دلیل گسترش قابلیتها و موارد استفاده از این زبان بعد از مدتیعنوان آن تغییر پیدا کرد و به Hypertext Processor تبدیل شد که در اصل به معنی ” پردازش داده قبل از تبدیل به HTML می باشد php با گسترش اصول برنامه نویسی و ورود تکنولوژی پیشرفته باعث تحول در وبو تبادل اطلاعات در جهان گردیدکه به صورت اختصاصی برای ایجاد صفحات دینامیک طراحی گردید و قابلیت های بسیار متعددی مانند پرس و جو از بانکهایاطلاعاتی، ایجاد تصاویر گرافیکی، نوشتن و خواندن فایلها، محاوره با سرویسدهنده های راه دور به آن افزوده شد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری