مجموعه کتابهای طلائی (هدیه ی سال نو )

مجموعه کتابهای طلائی (هدیه ی سال نو )

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ویلیام سیدنی پورتر

توضیحات

نام واقعی: William Sydney Porter نام مستعار: O. Henry این نسخه مخصوص کودکان و نوجوانان می باشد ... ویلیام سیدنی پورتر معروف به اُ . هنری در سال 1862 در امریکا به دنیا آمد و در سال 1910 در گذشت . شهرت وی بیشتر مرهون داستان های کوتاه و احساساتی و نیمه واقع گرایانه ی اوست که در آن ها اغلب به زندگی مردم فرودست و طبقات پایین جامعه می پردازد . او در نوجوانی و جوانی خود به کارهای متعددی مشغول بود . وی زمانی که به آمریکای مرکزی رفت کار نویسندگی را شروع کرد و در همین زمان شهرت او همه گیر شد . در سال1898 به مدت سه سال به زندان افتاد و این امر وقفه ی کوتاهی در زندگی ادبی او به وجود آورد ، ولی پس از آن به نیویورک رفت و به نویسندگی خود ادامه داد . داستان های او به پایان های عجیب و غیر منتظره شهرت دارند ، به گونه ای که پایان های پورتر به سبکی در ادبیات تبدیل شده اند . اکثر داستان هایش در زمان معاصر خودش می گذرند و از نظر مکانی نیز اغلب در نیویورک واقع می شوند . در ضمن داستان های او اغلب با مردم عادی مثل کشیش ، پلیس و خدمتکار سر و کار دارند . مشهور ترین داستانش " هدیه ی سال نو " ماجرای زوج جوانی است که از نظر مالی با مشکل مواجه هستند و با این حال می خواهند برای یکدیگر هدیه ی کریسمس با ارزشی بخرند از فروم کودکی و نوجوانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری