رباعیات ایرج زبردست

رباعیات ایرج زبردست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایرج زبردست

توضیحات

این کتاب شامل زندگینامه و گزیده ای از رباعیات ایرج زبردست رباعی سرای معاصر می باشد. ایرج زبردست ( زاده ۱۳۵۳ شیراز) شاعر و رباعی سرای معاصر ایرانی. شاعری که با نگرشی نو و متفاوت اندیشی خاص به قالب دیرینه رباعی جانی تازه بخشیده است.شاعران و نویسندگان و اهالی ادب امروز همگی متفق القول ایرج زبردست را اتفاقی نادر و بزرگ در تاریخ رباعی سرایی ایران بعد از حکیم خیام نیشابوری می دانند.بزرگانی چون : منوچهر آتشی،سیمین بهبهانی،فریدون مشیری،یدالله رویایی،پرویز خائفی،منصور اوجی،کامیار عابدی،دکتر محمد رضا شفیعی کدکنی،دکتر محمد ابراهیم باستانی پاریزی،سیمین دانشور،پوران فرخ زاد،دکتر مرتضی کاخی،هیوا مسیح،سید علی صالحی،علی بابا چاهی،بهاءالدین خرمشاهی،دکتر منصور رستگار فسایی،عمران صلاحی،اکبر اکسیر،محمد حقوقی،هوشنگ چالنگی،مفتون امینی،عطاءالله مهاجرانی و دهها بزرگ دیگر. آدرس پایگاه اینترنتی ایرج زبردست www.irajzebardast.blogfa.com
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری