دیگر وقتی نیست

دیگر وقتی نیست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید عبداله پور

توضیحات

ماجرای کتاب "دیگر وقتی نیست" به اولتیماتومی بزرگ برمیگردد. روزها میگذرند و کسی نگاهی به کارهایی که میکند ندارد, بد و خوب را با هم میسوزاند و ابایی از انجام کارهای زننده و فریب کارانه ندارد. اما در جایی از مسیر زندگیش او خواهد ایستاد. جایی باید دست بردارد از این همه زشتی و فریب کاری.همیشه برای انجام همه کارها زمان نیست. روزی دیگر وقت تمام میشود و ماراتن زندگی کنتورش از شمارش باز خواهد ایستاد و آن وقت ما میمانیم و شرمساری ما. کتاب پیش رو زندگی "ایمان" یک جوان 30 ساله بزهکاری را نشان میدهد که وقت زندگی دیگر برای او به پایان رسیده است و دیگر زمانی برای جبران و یا حتی فهمیدن اشتباهاتش ندارد. عکس العمل او و اتفاقاتی که در پایان راه برای او خواهد افتاد در کتاب تصویر خواهد شد. این کتاب موضوعی اجتماعی و البته روایت آن سبکی تکان دهنده خواهد داشت. گروه سنی در نظر گرفته شده برای کتاب +17 خواهد بود. این مسئله به اتفاقات ناگوار و همچنین مسائل اجتماعی موجود در آن مرتبط خواهد بود. قبل از آنکه ما و اعمال ما را بررسی کنند ما خود به بررسی و سبک و سنگین کردن آنها بپردازیم! حق تکثیر: نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری