پلاستیک ها و محیط زیست

پلاستیک ها و محیط زیست

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرزاد مهرجو

توضیحات

امروزه پلاستیک ها به واسطه ویژگی هایی که دارند کاربرد بسیار زیادی در زندگی روزمره ما پیدا کرده اند. لذا می توانند پسماندهایی را از خود در محیط زیست به جای بگذارند که سالیان طولانی در محیط زیست باقی بمانند و تجزیه نشوند. این پسماندها اثرات مخربی را بر محیط زیست و سلامت انسان می توانند داشته باشند. پس ما باید به فکر روش هایی برای مدیریت و کاهش این پسماندها باشیم. این کتاب در سه فصل نگارش شده است. در فصل اول به بررسی انواع پلاستیک ها از لحاظ طبقه بندی، خصوصیات و کاربرد آن ها پرداخته شد. در فصل دوم بررسی اثراتی که انواع پلاستیک ها می توانند در محیط زیست از خود به جای بگذارند و همچنین تاثیر آن ها بر سلامتی انسان شرح داده شد. در فصل سوم به بررسی مدیریت پسماند پلاستیک ها و ارائه روش هایی برای مدیریت آن ها در محیط زیست اشاره شد. حق تکثیر: نویسنده، انتشارات نوروزی، 1394
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری