محمد قاضی و رسالت مترجم

محمد قاضی و رسالت مترجم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عرفان قانعی فرد

توضیحات

مجموعه‌ای از دیدگاه‌های محمد قاضی به همراه نقد آثار او در این نوشتار جمع آمده است .در بخش نخست, آرای محمد قاضی درباره (اصول و روش ترجمه) ـ در قالب گفت و شنود ـ به چاپ رسیده است .در این بخش از مباحثی همچون, آزادی ترجمه, امانت‌داری و وفاداری در ترجمه, تاثیر ترجمه بر فرهنگ, ترجمه ادبی, ترجمه رمان, دستور زبان, سبک نوشتاری, و وضعیت ترجمه در ایران سخن رفته است . در بخش دوم کتاب به نقدها و دیدگاه‌های مترجمان و صاحب نظران درباره محمد قاضی و شیوه ترجمه او اختصاص دارد .کریم امامی, محمدرضا باطنی, صالح حسینی, سیمین دانشور, نجف دریابندری, رضا سیدحسینی, عزت‌الله فولادوند, لیلی گلستان, عطاالله مهاجرانی و ابوالحسن نجفی از جمله اشخاصی هستند که از محمد قاضی و رسالت مترجمی او سخن گفته‌اند . حق تکثیر: انتشارات نقش و نگار - ۱۳۷۹ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری