رانده وو

رانده وو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ساسان قهرمان

توضیحات

برگرفته از رمان بندباز آماتور ساسان قهرمان دوران دبستان را به تناوب درمشهد،‌ مزدوران( یک قرارگاه نظامی بین مشهد و سرخس) و تهران گذراند و سراسر دوران دبیرستان را ساکن ارومیه بود. از آغاز همین دوران با تئاتر آشنا شد. قهرمان در بهار 1362 تهران را ترک و از تابستان 1363 ( 1984) ساکن تورنتو – کانادا بوده است و در کارنامه فعالیت های فرهنگی او در این فاصله می توان از تنظیم متن و اجرای مکرر نقالی نبرد رستم و سهراب ( با نگرشی تازه به این شیوه بازیگری) ، همکاری با گروه های تئاتری ایرانی ( بازیگر،‌کارگردان و صورتگر) ،‌ همکاری قلمی و اداری با نشریات سایبان و شهروند و انتشار نشریه فرهنگی اجتماعی سپیدار ( مدیرمسوول و دبیر بخش اجتماعی )‌و فعالیت در انجمن نویسندگان ایرانی در کانادا نام برد. ساسان قهرمان، نویسنده ایرانى ساکن تورنتو، از سال ١٩٨٤ ساکن کاناداست. تا کنون سه رمان ( گسل، کافه رنسانس، و به بچه ها نگفتیم)، دو مجموعه شعر ( سبز و رنگ) و مجموعه مقالات ( نیم نگاه- سى مقاله در نگاه به فرهنگ و جامعه) به قلم او منتشر شده است. حق تکثیر: این داستان با کمی تغییرات در وبسایت نویسنده منتشر شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری