تکه ای از آسمان: بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی

تکه ای از آسمان: بر اساس زندگی شهید محمد بروجردی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین فتاحی

Description

"این کتاب از مجموعه "قصه فرماندهان "روایتی است داستانی از زندگی "شهید محمد بروجردی "و شرح مبارزات وی در دوران انقلاب و فداکاری های نامبرده در منطقه کردستان .شهید بروجردی در سال 1333 در یکی از روستاهای بروجرد متولد شد و در سال 1362در جبهه های جنگ به شهادت رسید ." اسمش محمد بود، مادرش او را میرزا صدا می زد و مردم او را مسیح کردستان می نامیدند. او به سال 1333 در روستای دره گرگ به دنیا آمد. دره گرگ روستای کوچکی است در اطراف شهرستان بروجرد. پنج ساله بود که پدرش را از دست داد. از آن پس مادرش، برای او هم مادر بود و هم پدر. مادر محمد ماند و پنج طفل یتیم. می بایست هر طور شده، این چند بچه را سروسامانی بدهد. این بود که باروبندیل ناچیزش را جمع کرد و ریخت عقب وانت ی و آمد تهران . خواهر کوچکترش خدیجه و شوهرش استاد رضا، کوکب و بچه هایش را پناه دادند. حق تکثیر: سوره مهر، نشر شاهد، 1387 موجود در سایت انتشارات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری