PDF To Word Converter 3.7.0

PDF To Word Converter 3.7.0

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل پی دی اف به ورد
  • نسخه :Version 3.7.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Free-PDF-to-Word.com
  • سال تولید : 2018

توضیحات

اگر می خواهید فایل های پی دی اف را به اسناد وردپرس تبدیل کنید و به راحتی کمک خواهد کرد به تبدیل pdf به word تبدیل می نماید. شما می توانید برای تبدیل اسناد MS Word به PDF با این نرم افزار اقدام کنید و سازگاری با انواع مختلف فایل های پی دی اف را دارد و بیشتر آنهایی که رمزگذاری شده است. نرم افزار PDF To Word Converter سازگاری با انواع مختلف فایل های پی دی اف مخصوصا آنهایی که رمزگذاری بیشتری شده اند دارد. شما می توانید فایل های تان را با استفاده از این برنامه تغییر داده و با بسیاری از برنامه های PDF viewers سازگاری داشته و با سرعت بالا می توانید فایل های بزرگ را بدون مشکل تبدیل کنید. در نرم افزار PDF To Word Converter که شما قابلیت اضافه کردن فایل ها را به آسانی با کشیدن و رها کردن (دراگ و دراپ) دارید و با رابط کاربری و پشتیبانی از نمایش تب های متعدد را دارید.

Description

The PDF To Word Converter is a software tool designed for Windows users. It is the tool you need to convert your PDF files to a MS Word Doc format. It is extremely quick, user-friendly and thorough. Anybody who has to do several PDF to Word format conversions should download this application right now. With just a few clicks it will do what you want. Even when PDF files are encrypted, the PDF To Word Converter does its work efficiently. It is a handy tool that will decrypt any restricted PDF document and transform it to a functional Word format document.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری