Remo Repair Outlook (PST) 3.0.0.19

Remo Repair Outlook (PST) 3.0.0.19

  • نسخه :Version 3.0.0.19
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Remo Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

Remo Repair Outlook نرم افزاریست که برای رفع عیوب و مشکلات میل باکس Microsoft Outlook )فایل های (PST طراحی شده است. دیتای بازیابی شده در این نرم افزار در یک محلی شخصی در فایل فرمت PST ذخیره می شوند تا فایل منبع PST را ایمن نگه دارند. در طول پروسه ی رفع مشکلات نرم افزار پیام های ایمیل حذف شده، مخاطبین، یاداشت ها، کارها، آیتم های تقیم و دیگر موارد را بازیابی می کند. به علاوه شایان ذکر است که این اپلیکیشن با توجه به اینکه در طول پروسه ی اسکن تنها فایل اصلی را می خواند و یک فایل جدید می سازد، این اطمینان را حاصل می کند که فایل PST اصلی دچار آسیب نخواهد شد. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
رفع مشکلات فایل های PST که در اثر گذشتن از حدود سایز مخدوش شده اند.
قابلیت بازیابی خوراک RSS، آیتم های تقویم، ژورنال ها و یادداشت ها و …
بازدهی فایل های اصلاح شده در فرمت Outlook 2003-2010
قابلیت بازیابی ایمیل های حذف شده
پشتیبانی از فایل های تمام ورژن های Outlook
قابلیت تعمیر فایل های پسورد دار
پشتیبانی از فایل های OST
قابلیت سرچ فایل های PST
سازگاری با انواع ویندوزها
بازیابی ایمیل به دو روش
و …

Description

Remo Repair Outlook (PST) software helps you repair corrupted, inaccessible & large MS Outlook PST file. The tool scans your Outlook data file and recovers emails, contacts, calendar items, notes, journals, tasks and other Outlook attributes securely.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری