Any DWG to Image Converter Pro 2018.0

Any DWG to Image Converter Pro 2018.0

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل نقشه اتوکد DWG به عکس
  • نسخه :Version 2018
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : AutoDWG.DWG converter
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ه شما امکان تبدیل فرمت های DWG, DXF و DWF را به فرمت هایی نظیر TIF (TIFF), JPG (JPEG), BMP, GIF, PNG, TGA, PCX, WMF و EMF بدون نیاز به Autocad می دهد. این برنامه نیازی به نرم افزار های جانبی نداشته و به شکل مستقل نیاز های شما را فراهم می سازد. با کمک این برنامه می توانید چندین فایل اتوکد را به شکل همزمان به تصویر مورد نظر خود تبدیل کنید. استفاده از برنامه بسیار ساده می باشد و تنها کاری که کاربر لازم است انجام دهد تعیین کردن فرمت تصویری خروجی برنامه و دایرکتوری دلخواه می باشد. نسخه pro این برنامه که هم اکنون در اختیارتان قرار گرفته است به شما امکان استفاده از دستورات Command line را نیز می دهد. این برنامه کمتر از 20 مگابایت حجم دارد و دارای بخش help برای کاربرانی می باشد که نمی دانند چگونه از امکانات برنامه باید استفاده کنند.



ویژگی های نرم افزار Any DWG to Image Converter :



- رابط کاربری بسیار ساده

- پشتیبانی از فرمت های تصویری مختلف

- امکان تبدیل کردن چند فایل به شکل همزمان

- دارای راهنما برای کاربران تازه کار

- کاملا مستقل، بدون نیاز به اتوکد

Description

It is a batch converter that allows you to convert DWG, DXF and DWF files to TIF (TIFF), JPG (JPEG), BMP, GIF, PNG, TGA, PCX, WMF and EMF without the need of AutoCAD. (New - 2018 support)

Stand-alone utility - AutoCAD NOT required.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری