Google Backup and Sync 3.40.8839.2105

Google Backup and Sync 3.40.8839.2105

  • کاربرد : سرویس ذخیره سازی فایل
  • نسخه :Version 3.40.8839.2105
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Google
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک سرویس ذخیره سازی فایل است که در سال 2012 توسط گوگل عرضه شد. گوگل درایو به کاربران اجازه میدهد تا فایلهای گوشی، تبلت و کامپیوتر خود را بر روی سرورهای گوگل ذخیره و سینک کنند. این محصول علاوه بر نسخه تحت وب، در چندین نسخه دیگر برای پلتفرم‌های اندروید، iOS، مک و ویندوز نیز عرضه شده است. گوگل درایو با سایر محصولات گوگل مثل گوگل داکس، گوگل شیت و گوگل اسلاید یکپارچه شده و اعضای یک تیم میتوانند به صورت گروهی بر روی فایلها کار کنند. وقتی یکی از اعضای تیم سندی بر روی گوگل داکس منتشر میکند، به صورت خودکار فایل ایجاد شده در گوگل درایو قرار گرفته و سایر اعضای تیم میتوانند آن را مشاهده و ویرایش کنند.

گوگل درایو 15 گیگابایت فضای رایگان و 100 گیگابایت، 1، 2، 10، 20 و 30 ترابایت از طریق پلنهای پولی در اختیار کاربرانش قرار میدهد. فایلهای آپلود شده میتوانند تا 5 ترابایت حجم داشته باشند. کاربران میتوانند بر روی فایلها، مجوز دسترسی تعریف کرده و نوع اشتراک با سایر افراد را مشخص کنند. در نسخه تحت وب کاربران قادر هستند با توصیف تصاویر و یا با زبان طبیعی در بین فایلهای مورد نظر جستجو کنند. وب‌سایت و اپلیکیشن اندرویدی این محصول بخشی را به منظور تهیه نسخه پشتیبان و ذخیره در کامپیوتر در نظر گرفته‌اند. تعداد کاربران فعال این سرویس در مارس 2017 به رقم 800 میلیون رسید و بر اساس آمار سال 2015 بیش از یک میلیون کاربر از پلنهای پولی این محصول استفاده نموده‌اند. در می 2017 بیش از 2 تریلیون فایل بر روی گوگل درایو قرار گرفت.

امکانات و ویژگیهای Google Drive:
ارائه 15 گیگابایت فضای رایگان
اشتراک گذاری آسان
امکان تعریف سطح دسترسی به فایلها و فولدرها
دارای نسخه تحت وب، تحت دسکتاپ (ویندوز/مک) و تحت موبایل(اندروید و iOS)
یکپارچه شدن با بسیاری از سرویسهای اینترنتی
نمایش انواع فایلها در مرورگر از جمله تصاویر، فایلهای ویدئویی، صوتی، متنی، فایلهای ورد، اکسل، پاورپوینت و غیره
امکان آپلود فایلها تا اندازه 5 گیگابایت
جستجو به زبان طبیعی
جستجو هوشمند تصاویر
امکان تهیه نسخه بکاپ و ذخیره در محل مورد نظر
رمزنگاری فایلها
و …

Description

Google Drive (Backup and Sync) lets you access your stuff on every computer and mobile device. Using Google Drive is a great way to store your files safely in secure data centers, where your files would not go missing. Even if your computer, phone or tablet break, the files you store in Google Drive are safe.Upload photos, videos, documents, and other files that are important to you to Google Drive. Get going with up to 15GB of storage. Free. Google Drive helps you get to your files faster by recognizing objects in your images and text in scanned documents.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری