Amazing External Hard Drive Recovery 8.8.8.9

Amazing External Hard Drive Recovery 8.8.8.9

  • کاربرد : برنامه بازیابی اطلاعات از هارد اکسترنال
  • نسخه :Version 8.8.8.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Free Data Recovery Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار برای بازیابی اطلاعات به صورت ویژه برای هارد درایوهای خارجی یا اکسترنال می باشد که اگر فایل های شما بر اثر حذف،فرمت،حملات ویروس،خرابی سیستم و غیره از دست رفته است اصلا نگران نباشید زیرا برنامه Amazing External Hard Drive Recovery که امروز در سایت دانلود سافت ور معرفی می شود می تواند در تمامی انواع هارد درایوهای خارجی نظیر Apricorn, Lacie, Seagate, Sandisk, Western Digital, Toshiba, Buffalo, CalDigit, Promise Technology, iStorage, Transcend و غیره عملیات بازیابی را انجام دهد.



راهنمای کرک:

بعد از نصب این نرم افزار باید آن را ببنید و بر روی فایل Registration کلیک کنید تا فعالسازی آن انجام شود. حالا نرم افزار را باز نمایید و لذت ببرید.

Description

Leading Data Recovery Specially Designed for External Hard Drive to Recover Files Lost Due to Deletion, Format, Raw , Virus Attack, System Crash etc on All Types of External Hard Drive from Apricorn, Lacie, Seagate, Sandisk, Western Digital, Toshiba, Buffalo, CalDigit, Promise Technology, iStorage, Transcend and Others Recover deleted files, or lost file due to software crash,formatted or damaged, virus attack and other unknown reasons. A total data recovery of videos, images, music, documents, emails and archives from External hard drives.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری