CyberLink Screen Recorder Deluxe 3.0.0.2774

CyberLink Screen Recorder Deluxe 3.0.0.2774

  • کاربرد : نرم افزار ضبط از صفحه نمایش
  • نسخه :Version 3.0.0.2774
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : CyberLink Corp
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری قدرتمند برای ضبط از صفحه نمایش می باشد که این کار را با بالاترین کیفیت برای شما انجام می دهد. نرم افزار CyberLink Screen Recorder دارای رابط کاربری ساده و کاربردی می باشد. همچنین استفاده از آن بسیار ساده می باشد. برای شروع، CyberLink Screen Recorder از شما می خواهد که محدوده ای که می خواهید از آن فیلم برداری کنید را انتخاب نمایید. این محدوده می تواند فعالیت دسکتاپ یا کل صفحه نمایش، منطقه مستطیلی سفارشی یا پنجره یک برنامه خاص را هدف قرار دهد. همچنین شما می توانید آن را برای ضبط از بازی و یا ضبط از وب کم تنظیم کنید.

نرم افزار CyberLink Screen Recorder از رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ فریم تا ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. دلایل مختلفی وجود دارد که شما ممکن است بخواهید محتوای ویدیویی بسازید و آن را با جهان به اشتراک بگذارید. از جمله این دلایل می توان به ساخت یک آموزش برای عیب یابی، فیلم برداری از مرحله های بازی و ساخت ویدیو هایی آموزشی اشاره کرد. شما می توانید توسط این نرم افزار ویدیو های آموزشی بسازید و آن را در Twitch، یوتیوب یا فیسبوک به اشتراک بگدازید. به کمک این نرم افزار آموزش های با کیفیت ایجاد کنید.

Description

For too long gamers, streamers and online content creators have had to handle multiple software solutions for streaming, screen capturing and video editing. Not anymore! CyberLink Screen Recorder 3 couples the easy-to-use editing features of PowerDirector The No.1 Choice for Video Editors with responsive, high-quality screen casting and capturing technology. It is the only all-in-one solution for recording or streaming gameplay, vlogging, or sharing screen content with an online audience. For Gamers

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری