ACCA EdiLus 30.00sf

ACCA EdiLus 30.00sf

  • کاربرد : نرم افزار تجزیه و تحلیل طراحی ساختار
  • نسخه :Version 30.00sf
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ACCA Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

EdiLus نرم افزار تجزیه و تحلیل ساختاری هوشمند برای نیازهای طراحی شما در رابطه با بتن مسلح, سنگ تراشی, فولاد و سازه های چوبی است. Edilus یک راه حل نرم افزاری برای ساختار مدولار است که به محاسبات ساختاری ساختمان ها با حل کننده FEM یکپارچه خود می پردازد تا یک تجربه واحد را به مراحل ورودی, محاسبه, تجزیه و تحلیل نتایج و ایجاد نقشه های دقیق کار و اسناد و مدارک فراهم آورد. Edilus یک نرم افزار محاسباتی ساختاری با تکنولوژی BIM است. ورودی مدل با استفاده از اشیاء 3D که اعضای ساختاری مانند تیرها, ستون ها, دیوارها, اسلب ها را نمایان می کند, انجام می شود. یک طراحی ساده ساختار کافی است تا اطلاعات ورودی لازم برای حل کننده FEM با گره ها, بارها, محدودیت ها فراهم شود … این باعث می شود همه چیز واقعا هوشمند باشد.

ویژگی و امکانات EdiLus :
ورودی سریعتر با اعضای 3D بر اساس شبکه مغناطیسی : ورودی BIM به شما اجازه می دهد فورا ویژگی های قدرت اشیاء و مکان مکانی آنها را تعریف کنید. شبکه های مغناطیسی خاص, ورودی فضایی برای اشیاء بسیار سریع و دقیق را ایجاد می کنند.
یک نرم افزار تجزیه و تحلیل ساختاری تک با یک حل کننده FEM یکپارچه : EdiLus می تواند یک تجربه کاری منحصر به فرد را با استفاده از ادغام تمام مراحل تحلیل ساختاری در یک نرم افزار واحد ارائه دهد.
نتایج قابل مشاهده است : EdiLus حتی می تواند نتایج محاسبات را مستقیما بر روی اشیاء BIM اعضای ساختاری نشان دهد.
گزارش های فنی و مدل های رسم اتوماتیک : پس از اتمام ورودی مدل BIM, محاسبات انجام شده توسط حل کننده یکپارچه شده به نرم افزار همراه با تجزیه و تحلیل دقیق و اجرای تغییرات مرتبط, شما می توانید به سرعت به چاپ بروید.
برآورد هزینه یکپارچه : مدل ساختاری پس از محاسبه درست و اندازه آن, همچنین با توجه به هزینه آن نشان داده شده است.

Description

ACCA is the Italian leader in the Building Industry Software. Bill of Quantities, Estimates, Accounting, structural analysis, geotechnical engineering, safety, energy saving, architectural design, acoustics, company and office management. Covering an unparalleled range of solutions and distributing the programs which are the standard for the industry, ACCA is today a reference point in the sector, the most reliable specialist for the building professionals, the most suitable answer to the building professional's needs and requirements. Founded in 1989, ACCA grew rapidly thanks to its products, well-known for their usability and their strongly innovative inspiration. The thorough knowledge of the building industry, the creative approach, the practical attitude, the capability to be ahead of competitor's time. The internationalization is now the company's next challenge. ACCA is ISO 9001:2000 quality management system certified.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری