Kainet LogViewPro 3.8.1

Kainet LogViewPro 3.8.1

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت وب سرور
  • نسخه :Version 3.8.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Kainet
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری کاربردی برای مدیریت وب سرور می باشد که به کمک آن می توانید به تجزیه و تحلیل عمیق و آن چه در وب سرور شما انجام می شود بپردازید. مدیریت یک وب سرور و پیش بینی مسائلی که می خواهد صورت بگیرد بدون داشتن ابزار مناسب کار سخت و شاید غیر ممکن باشد. امروز تیم دانلودها نرم افزاری را برای شما آماده کرده است که همه چیز را در مورد وب سرور شما را به شما می گوید تا شما بتوانید مشکلات را مدیریت کنید، اطلاعات مربوط به آن ها را استخراج کنید و به آن ها بپردازید.

نرم افزار Kainet LogViewPro ابزاری می باشد که به شما اجازه می دهد تا تمام رویداد های مربوط به وب سرور خود را پیگیری کنید. شما به کمک این نرم افزار می توانید خطای های مربوط به سرور را حذف نمایید و خرابی ها و مشکلاتی که هکر ها برایتان پیش آورده اند را تعمیر کنید. همچنین این نرم افزار به شما کمک می کند که فایل گزارش وب سرور خود را تجزیه و تحلیل کنید. این نرم افزار از فایل های گزارش با فرمت Microsoft IIS, IIS Advanced Logging Module, W3C Extended, Apache. پشتیبانی می کند.

Description

Kainet LogViewPro visualizes the contents of web server logfiles and lets you perform in-depths analyses of what is going on on your web server. This is useful for examining the success of marketing campaigns, finding server errors, hacker attacks or detecting data theft by bad bots.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری