MasterSeries 2009.06.08

MasterSeries 2009.06.08

  • کاربرد : نرم افزار برای مهندسین سازه
  • نسخه :Version 2009.06.08
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : WaveGenix Audio Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

کالکشنی از نرم افزارهای تخصصی برای مهندسین سازه است. با استفاده از برنامه های موجود در این بسته امکان طراحی، مدلسازی، آنالیز و ارزیابی انواع سازه های فولادی، بتنی، چوبی و … وجود دارد. به عنوان مثال در بحث ساخت سازه های فولادی MasterKey steel design نرم افزاری کامل برای این کار است. توسط این برنامه امکان ساخت المانهای مورد نیاز برای طراحی سازه های فلزی وجود دارد. این المانها به راحتی در سایر نرم افزارهای این مجموعه قابل استفاده خواهند بود.

برای طراحی و آنالیز سگدستها و تیرآهنهای و همچنین قالبهای فلزی آن هم به صورت تعاملی و زنده Steel Beam Designer انتخاب مناسبی است. MasterPort رویکردی جدیدی جهت تولید، آنالیز و طراحی و مدلسازی قالبهای پلاستیک فشرده به صورت سه بعدی است. توسط این برنامه امکان آنالیز ساده چارچوب مدلسازی شده در مقابل عوامل طبیعی مانند باد، برف و زمین لرزه وجود دارد. بخش اعظم سه بعدی سازی در این نرم افزار به صورت خودکار و بدون دخالت کاربر صورت میگیرید.

در صنعت طراحی سازه اکنون کامپوزیتها به صورت روزافزونی مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از این دسته از مواد به دلیل وزن کم و استحکام بالا در کنار ساختارهای فیزیکی و شیمیایی خاص آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. Composite Design نرم افزاری است جهت طراحی ستونهای کامپوزیت بر مبنای آئین نامه ها و استانداردهای روز اروپایی. برای ساخت سازه های چوبی که در مناطق اروپایی رواج زیادی دارد برنامه Timber Design میتواند به شما کمک کند. این برنامه دقیقا همانند سایر نرم افزارهای طراحی سازه قابلیت طراحی سازه چوبی را در اختیار شما قرار میدهد ضمن اینکه امکان آنالیز و سنجش لود و اضافه بار نیز در آن به خوبی پشتیبانی میشود.

حتی برای ساخت بناهای مسکونی که با مصالح بنایی بالا میروند نیز برنامه Masnory Design همیار شما خواهد بود. به کمک این برنامه خواهید توانست دیوارها و ستونهای بتنی که با مصالح بنایی ساخته شده اند را با سرعت بالا طراحی و بر مبنای کدهای استاندارد اروپایی و بریتیش مورد ارزیابی قرار دهید. MasterSeries Suite تعداد زیادی از نرم افزارهای دیگر نیز برای نقشه کشی، طراحی پیش طرح ها، طراحی و آنالیز سازه های بتنی و همچنین ابزارهای جامعی برای آنالیز سازه در اختیار شما قرار میدهد که به واسطه آنها تمامی ابزارهای لازم برای طراحی، مدلسازی و آنالیز سازه را در اختیار خواهید داشت.

Description

MasterSeries is a powerful application that was designed designed for professional sound engineers and allows you to master sound files. Built for dynamic range compression of any 16-bit stereo PCM wave file at 44.1 or 48 kHz.

Before burning tracks to CD or before applying samples to your mixes - in fact, before you do anything worthwhile to your audio - use MasterSeries. Pro engineers will appreciate the speed advantages.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری