Agilent VEE Pro 9.0

Agilent VEE Pro 9.0

  • کاربرد : محیط برنامه نویسی ویژوال برای تست خودکار، اندازه گیری، آنالیز داده ها و گزارش گیری
  • نسخه :Version 9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک محیط برنامه نویسی ویژوال برای تست خودکار، اندازه گیری، آنالیز داده ها و گزارش گیری است. این محصول کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون دارد. Agilent VEE از طراحی و ارزیابی گرفته تا تولید، به تمام چرخه تولید محصول خدمت رسانی میکند. این نرم افزار برای کار با ابزار دقیق، اتوماسیون یا دستگاه های تست و اندازه گیری از قبیل ولت سنجهای دیجیتالی و اسیلوسکوپی، دستگاه های منبع مانند سیگنال ژنراتور و منابع تغذیه قابل برنامه ریزی بهینه سازی شده است. VEE شامل نمونه برنامه هایی برای دیوایس های مختلف است. این محصول میتواند با سایر زبانهای برنامه نویسی که از سرورهای توکار اتوماسیون با تکنولوژی ActiveX استفاده میکنند ارتباط برقرار کند. سایر زبانهای برنامه نویسی مانند ویژوال بیسیک، سی، سی شارپ و تمامی زبانهای دات نتی امکان فراخوانی فانکشنهای تعریف شده کاربر VEE را دارا هستند.

این زبان همچنین با دات نت فریم ورک (CLR & FCL) به خوبی مجتمع میشود و قابلیتهای فراوانی همچون ارسال و دریافت ایمیل و دسترسی به دیتابیس را به برنامه می افزاید. همچنین دسترسی به 2500 تابع آنالیز و بصری سازی متلب باعث شده است تا VEE در دل خود یک پردازشگر سیگنال متلب داشته باشد. و در نهایت کتابخانه های توکار اکسل این زبان قدرتمند به شما اجازه میدهد تا با فایلهای صفحه گسترده اکسل ارتباط برقرار کنید و گزارشهایی غنی را در صفحات گسترده منتشر کنید. این زبان برنامه نویسی صنعتی به صورت مستقیم و یا از طریق اینترفیسها قابلیت ارتباط و کنترل دیوایسهای این شرکت و یا شرکتهای ثالث را داراست، در حال حاضر از واسطهای ذیل برای ارتباط با دیوایسهای مختلف استفاده میکند:

VXI plug and play drivers
IVI-COM drivers
PXI via NI-DAQMX
SCPI via the DirectIO object
Panel drivers

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری