Aldec Active-HDL 10.1.3088.5434 x86

Aldec Active-HDL 10.1.3088.5434 x86

  • کاربرد : نرم افزار محیط توسعه قدرتمند برای تمامی چیپ های FPGA
  • نسخه :Version 10.1.3088.5434 x86
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 Bit
  • تولید کننده : Aldec
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار Active-HDL یک محیط توسعه یکپارچه برای دستگاه های دیجیتالی می باشد که بر طبق شبیه سازی منطق هسته بنا شده است و از پروژه های متنی و یا گرافیکی ای که تلفیقی از زبان های VHDL, Verilog, EDIF, SystemC, SystemVerilog باشند، پشتیبانی می کند.
Active-HDL ، یک محیط توسعه بسیار قدرتمند برای تمامی چیپ های FPGA، به منظور ساخت و مدل‌ سازی آن ها، در اختیار شما قرار می دهد. این IDE، قابلیت های پیشرفته ای به منظور پشتیبانی از پروژه های سطح بالا در اختیار شما قرار می دهد. یکپارچگی بسیار عالی همه ی ابزارها، باعث می‌شود تا کنترل بسیارخوبی بر پروژه داشته باشید.
سیستم ساختار Active-HDL، در نزدیکی طراحی واحد کنترل مسیر (route) آن ساخته شده است که به کاربران اجازه می دهد تا به ابزارهای طراحی و کتابخانه هایی که در پروژه از آن ها استفاده می‌کنند، به سادگی دسترسی پیدا کند. همچنین تمام کتابخانه‌هایی که سازندگان FPGA از قبل کامپایل کرده اند و آماده ی استفاده در پروژه آن ها می باشند، در نرم افزار Active-HDL گنجانده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Active HDL:
- پشتیبانی از (تقریبا) تمامی تراشه های موجود در بازار، همچون تولیدات شرکت های Actel, Altera, Lattice, Quicklogic, Xilinx
- قابلیت برنامه نویسی همزمان برای چند تراشه و کامپایل و شبیه سازی مجزای هر یک
- پشتیبانی از زبان های استاندارد تحت IEEE شامل VHDL, Verilog®, SystemVerilog Design, SystemC
- دیباگر و اشکال یاب پیشرفته کد و برنامه
- قابلیت شبیه سازی پروژه های DSP (پردازش سیگنال دیجتال) توسط MATLAB®/Simulink
- قابلیت طراحی PCB برای تراشه و پروژه ی ایجاد شده
- قابلیت ایجاد فایل PDF و سایر گزارشات در خروجی
- و ...

Description

Active-HDL is a Windows® based, integrated FPGA Design Creation and Simulation solution for team-based environments. Active-HDL’s Integrated Design Environment (IDE) includes a full HDL and graphical design tool suite and RTL/gate-level mixed-language simulator for rapid deployment and verification of FPGA designs.

The design flow manager evokes 120+ EDA and FPGA tools, during design entry, simulation, synthesis and implementation flows and allows teams to remain within one common platform during the entire FPGA development process. Active-HDL supports industry leading FPGA devices from Altera®, Atmel®, Lattice®, Microsemi™ (Actel), Quicklogic®, Xilinx® and more.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری